Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 http://villapaprika.blogg.no/1495972116_halleluja_dette_leketyet_er_helt_utrolig_3.html Snakk om å prøve å (bort)forklare seg i hel på hvorfor hun reklamere for denne, og går så til de grader på trynet at det ikke skulle vært mulig. Her bør Kondomeriet få pengene sine igjen... Anonymkode: 0aa50...319
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 Hehe, hun får penger for å reklamere, men tar avstand fra produktet 🤦🏼♀️
Marriet Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 Det hadde jo vært mindre pinlig for henne om hun bare skrev "fantastisk vibrator, sexlivet når nye høyder, gekkoen og jeg får ikke nok". Det ville ikke gått utover det der privatpersonen og mora bla bla bla som hun holder på med om dagen. Det hun har skrevet derimot... Det er jo bare rart. Skammer privatpersonen seg over at hun har et sexliv, mens annonsørpersonen skammer seg ikke? Jøss...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 Den var.....ny. "Denne får jeg penger for å reklamere for, andre sier at den er helt super. Selv vet jeg ikke noe om den, altså, men kan dere ikke kjøpe den og teste selv da? Løp og kjøp, den er sikkert veldig bra! For de som bruker slikt altså. Ikke mødre og privatpersoner da. Det skulle tatt seg ut liksom." Anonymkode: bd20d...46a
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 Nei, det skinner liksom gjennom at hun syns dette er superpinlig og kun annonserer for penges skyld, og at det ikke er måte på å poengtere at hun selv ikke har noen som helst erfaring med denne (eller i så fall vil hun ikke fortelle om det) - helt merkelig. Anonymkode: 0aa50...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå