Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Etter en skrekk opplevelse i trafikken i går så har jeg begynt å tenke på hva vil skje om jeg skulle plutselig dø fra barna. Det kom en bil plutselig over i min kjørebane, heldigvis så ble det ikke en kollisjon men har ikke fått sove i natt for tankene svever. De yngste barna vil vel automatisk gå til sin far? Er ganske alene uten familie og venner her, har masse gjeld men nok verdier i huset. Så om det ble solgt så vil gjelden kunne betales opp. Men om det skjer meg noe, kommer det noen å ordner opp i slike ting ? Selger huset og betaler gjelden ? Vil barna arve min gjeld ? Hvem vil rydde huset, må min familie som ikke bor i Norge måtte komme for å ordne det ? kan jeg begraves i mitt hjemland, må jeg gjøre noe klart nå for at det skulle være mulig ? Skrive et testamente eller noe ? Vil min livsforsikring gå til barna? Huff aldri tenkt på slike ting før men innser at det må jeg nesten, i tilfelle noe skjer med meg. Anonymkode: 1aece...312
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 Om barna har en oppegående far vil han ta over hovedansvaret for dem ja, Når det kommer til arv er det overformynderiet som kommer på banen. De forvalter arven frem til barna blir myndige. Hvem som får utbetalingen på livsforsikringen din står i forsikringspapirene, det har du valgt selv når du skrev forsikringen. Min forsikring utbetales til mannen min og hans til meg. Anonymkode: b2ef1...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå