Gå til innhold

Jeg er så forbanna !


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 5/30/2017 den 13.53, Anonym bruker skrev:

Kan ikke fem åringen ligge på madrass inne hos dere en stund? Så får kanskje alle sove? Hjelper å være fleksibel, og ikke så prinsippfast i slike perioder.

Anonymkode: e88dd...bf3

For å være dønn ærlig er det ikke plass til madrass 🙈🙈🙈🙈 jeg er så mye dårlig at rydding har det ikke blitt så mye av nå som barnet er for liten til å gå i barnehage

Anonymkode: 94474...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5/30/2017 den 13.26, Anonym bruker skrev:

Jobber mannen din? I så fall bør jo han få sove, du kan da sove når den på 9 mnd sover på dagen. Ellers kan det kanskje lønnen seg å vurdere å søke barnevernet om et avlastningshjem for 1-2 helger i mnd slik at dere får overskudd og kan komme til hektene igjen.  

Anonymkode: b17d6...8d6

Hei. Unnskyld meg. Han mannen min har sovet godt om natten i 9 mnd, at han må ta noen netter mer enn meg nå fordi jeg er  ekstra mere syk, er på sin plass

Anonymkode: 94474...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/30/2017 den 17.39, Anonym bruker skrev:

Rusmisbruker?!? Jeg vet ikke hvilke medisiner din mor gikk på, men det høres ut som noe heftige saker. Migrenemedisin gir ingen rus!

 

Hi.

Bytt på å sov med 5åringen. Hun trenger nærhet på natten nå, det er en periode som går over. Er du veldig plaget, så lar du henne sove i sengen med pappa og så legger du deg på et mørkt og kaldt barnerom. 

 

Vet hvor desperat det går an å bli av slike smerter og så hiver man innpå i et fåfengt forsøk på å komme på et levelig nivå.  Lykke til, det kommer bedre dager. Klem.

Anonymkode: 3add8...99e

Takk for fint svar 😊🌼

Anonymkode: 94474...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/30/2017 den 17.47, Anonym bruker skrev:

Ha ha, du tuller???!!!

Dakkar mannen som jobber, da trenger han ikke bidra på hjemmebane...

Selvsagt skal han det! Som mor til tre tar jeg ukentlig barn som våkner om natta OG går på jobb dagen etterpå. Det er helt normalt! Og ikke noe vanskeligere for menn enn kvinner!!!

Anonymkode: 99bac...910

Enig! 

Anonymkode: 94474...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ift migrene så skjønner jeg ikke hvorfor du har fått reseptbelagt medisin beregnet på migrene. Paracet og Ibux har ingen effekt på den type lidelse, kun vanlig hodepine. 

Anonymkode: 4fb23...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da beklager jeg - det var veldig likt noe en annen skrev og når du skrev at du tok for mye medisiner så virket det som du var den samme.

Uansett, jeg tror du og mannen din må få hjelp til å kommunisere bedre. Du har en lidelse som er så hemmende at han MÅ ta hensyn til det når du er på ditt verste med anfall. Du skriver at du kunne tenkt deg å ha nedskrevet hvem som tar mest av barna/huset. Det synes jeg er en god idé - begynn å skrive dagbok her og nå. Begynn så langt tilbake som du husker, hvor mange ganger du og han er oppe om natten, noter også når du har sterke anfall og om mannen da hjelper eller ikke. Gjør det tydelig, ikke fortell ham at du skriver ned dette, men gjør det frem til dere kommer i parterapi.

Han har en kone som har en kronisk tilstand, og det må han forholde seg til på en god måte. Slik det er nå tar han mindre enn han burde gjort selv om du var frisk, og det er ikke riktig. Dobbelt feil blir det når han tar så lite når du er syk også. Det er tydelig at han også opererer med ulike regler for seg selv og deg. Han skal gjøre som han vil, når det ikke passer han å bidra, da gjør han det ikke. Du må bidra med din del og mye av hans del uansett hvor dårlig du er. Det er veldig egoistisk av ham og han viser deg lite omsorg :/

Snakk med ham nå i pinsa, fortell at dere risikerer at forholdet blir ødelagt om dere ikke tar tak i det nå, og at du ringer familievernkontoret over pinsen og håper han blir med. Hvis han ikke blir med går du dit alene.

Lykke til videre :)

Anonymkode: c4004...5ae

Takk for at du tok deg tid til å svare 😊 Jeg står på mer enn jeg egentlig klarer. Jeg møter veggen hver uke. Men han er sliten.. Det skal han få lov til. Men.. ja. Vi må bli flinkere til å kommunisere ja. Kanskje, eller egentlig så har vi godt av å få litt hjelp. Vi var på ett møte engang gjennom sykehuset. Han så ingenting. Jeg så at jeg trengte mere hjelp i hjemmet. 3. Person så at jeg trengte mere hjelp av han. Men det ble ikke gjort. Men jeg skal Google litt og fvk. Takk 😊

Anonymkode: 94474...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ift migrene så skjønner jeg ikke hvorfor du har fått reseptbelagt medisin beregnet på migrene. Paracet og Ibux har ingen effekt på den type lidelse, kun vanlig hodepine. 

Anonymkode: 4fb23...f15

Jeg tar imigran for migrene. Og catapresan. Paracet og Ibux tar jeg for hodevondt og andre kroniske plager

Anonymkode: 94474...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for at du tok deg tid til å svare 😊 Jeg står på mer enn jeg egentlig klarer. Jeg møter veggen hver uke. Men han er sliten.. Det skal han få lov til. Men.. ja. Vi må bli flinkere til å kommunisere ja. Kanskje, eller egentlig så har vi godt av å få litt hjelp. Vi var på ett møte engang gjennom sykehuset. Han så ingenting. Jeg så at jeg trengte mere hjelp i hjemmet. 3. Person så at jeg trengte mere hjelp av han. Men det ble ikke gjort. Men jeg skal Google litt og fvk. Takk 😊

Anonymkode: 94474...10b

Gjør det. Om dere går i parterapi så kan han ikke unngå å svare, han vil få direkte spørsmål, han må prate. Han kan selvfølgelig boikotte alt og ikke svare og fremstå som en idiot, det er i så fall hans valg ;)  Men da må du i parterapien, så han hører det, også ta opp om du egentlig gidder å være i et forhold hvor du nesten er den som drar lasset alene.

Håper parterapi på fvk kan være en vekker for ham slik at dere får ryddet opp og får et godt forhold igjen :)

Anonymkode: c4004...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...