Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Dette året har jeg tatt fag slik jeg kan komme inn på påbygging til høsten, lest alt selv på kveldstid, det jeg har rukket... Barna legger seg kl åtte, etter det lager jeg niste og dusjer. Føler hele kvelden blir oppspist av ting jeg MÅ gjøre.. når og hvordan får dere studerende småbarnsmødre gjort alle leksene?🤔 Anonymkode: e642c...32b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Jobber deltid så må lese på dagen. Men det er et pes med studier med små barn :/ men det går! Lykke til ❤️ Anonymkode: 0227c...2d0
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Har egentlig ikke noe tips.. Jeg har alltid lest ved siden av unger og jobb, og eldste er 6 år nå (tok vgs + master nå). Jeg pugger og leser hver eneste kveld, hverdag som helg. Aldri en dag fri, alltid noe som MÅ gjøres. Jeg sitter nå og gleder meg så vanvittig til fredag for da leverer jeg en hjemmeeksamen og tar min siste skoleeksamen dette semesteret. Så er det FERIE. Joda, jeg skal jo jobbe, men tenk å bare ha jobb å fokusere på da? Det føles jo ut som en luksus Nei, jeg trøster meg med at dette er jo bare for en periode i livet og at man en gang er i mål. Et godt tips er kanskje å ha strukturerte planer, gode lister over hvilket tema man skal gjennomgå og ikke minst ta en pause i ny og ne for å samle energi. Anonymkode: c3299...46a
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har egentlig ikke noe tips.. Jeg har alltid lest ved siden av unger og jobb, og eldste er 6 år nå (tok vgs + master nå). Jeg pugger og leser hver eneste kveld, hverdag som helg. Aldri en dag fri, alltid noe som MÅ gjøres. Jeg sitter nå og gleder meg så vanvittig til fredag for da leverer jeg en hjemmeeksamen og tar min siste skoleeksamen dette semesteret. Så er det FERIE. Joda, jeg skal jo jobbe, men tenk å bare ha jobb å fokusere på da? Det føles jo ut som en luksus Nei, jeg trøster meg med at dette er jo bare for en periode i livet og at man en gang er i mål. Et godt tips er kanskje å ha strukturerte planer, gode lister over hvilket tema man skal gjennomgå og ikke minst ta en pause i ny og ne for å samle energi. Anonymkode: c3299...46a Amen. Bare vent til 16.juni. Da skal jeg bare jobbe frem til august. 😁😁 Anonymkode: ff83c...aef
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 Lage niste = max 10 minutter,dusje = 15 minutter. Da har du masse tid igjen til lekser! Er selv student og alenemamma å da gjør jeg leksene så fort småen er i seng,ser ikke problemet ditt jeg. Anonymkode: 42161...cb8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #6 Skrevet 29. mai 2017 Oppe 0600, jobber til 16. Er med unga fra 1630:1700 til ca 2000. Så er det studier frem til leggetid kl 23. Rekker ikke noe annet. All klesvask og husarbeid tas i helgene. Har heldigvis en mann som bidrar mye. Blir selvsagt ca NULL fritid/egentid, men det visste jeg da jeg begynte å studere. Er SÅ verdt det i det lange løp! Anonymkode: 987ce...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå