Gå til innhold

Hvordan er det å ha tre barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan si noe om det, positivt og negativt?

barna her er 8 og 4, noen som har noe lignende og fortelle hvordan det er? Pes, OK?

Anonymkode: bf88b...d0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine var 6 og 9 når nr 3 kom . Det er pes. Han var syk fra det øyeblikket han kom ut, skreik hele natta og var våken hele dagen... slitsomt og dra opp en unge som nettopp har sovnet for å frakte de andre hit og dit. Har en mann som reiser mye i jobben, veldig uforutsigbart. Minste ble operert da han var halvannet, og ting ble litt bedre. Nå er han snart 4, høyt og lavt _hele_ tiden, prater i ett sett, krever ekstremt mye... sliter endel med eldste pga ytre påvirkninger, så veldig vanskelig å balansere! Han våkner enda på natta, sutrer hele dagen.... 

Men han har fått frem en tålmodighet i meg som jeg ikke ante jeg hadde! Og han er en artig kar, med mye sprell og artige påfunn. Og jeg vet han blir eldre, og en dag kommer vi til å le av dette . Men han sliter oss ut. Vi har ikke overskudd til han i midten som ikke krever noe, all min våkne tid går med til å lytte til eldste og please yngste . Det er tungt, men det går over . Og jeg sier som Sigrid Bonde Tusvik... det er lov å angre litt hver dag!

Jeg er dessuten så velsignet at jeg har fått 3 barn som ikke evner å leke sammen, og ingen til å avlaste oss litt 😐 Men som sagt, det går over!😊

Anonymkode: da5ca...61e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...