Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Det vurderer vi til baby 💕 Anonymkode: 04525...557
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Hvordan uttales det? Rett frem med y? Anonymkode: f5a00...864
sug lut Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Emily fra Månegården... Sukk, nydelige boka fra barndommen. Nydelig navn!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 Som på engelsk nesten. Uttales det Anonymkode: 04525...557
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Som på engelsk nesten. Uttales det Anonymkode: 04525...557 Og det vil si? Jeg vet ikke hvordan det uttales på engelsk Anonymkode: f5a00...864
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #6 Skrevet 29. mai 2017 <Synes det er veldig fint navn. Kunne vurdert det selv om jeg skulle hatt barn Anonymkode: 5eaa3...c9b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #7 Skrevet 30. mai 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Og det vil si? Jeg vet ikke hvordan det uttales på engelsk Anonymkode: f5a00...864 Hmmmm. Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette. Emili på en måte. Anonymkode: 04525...557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå