GÃ¥ til innhold

Hva synes dere om emily da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vurderer vi til baby 💕

Anonymkode: 04525...557

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan uttales det? Rett frem med y?

Anonymkode: f5a00...864

Skrevet

Emily fra Månegården... Sukk, nydelige boka fra barndommen. Nydelig navn!

Skrevet

Som på engelsk nesten. Uttales det 

Anonymkode: 04525...557

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Som på engelsk nesten. Uttales det 

Anonymkode: 04525...557

Og det vil si? Jeg vet ikke hvordan det uttales på engelsk

Anonymkode: f5a00...864

Skrevet

<Synes det er veldig fint navn. Kunne vurdert det selv om jeg skulle hatt barn

Anonymkode: 5eaa3...c9b

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og det vil si? Jeg vet ikke hvordan det uttales på engelsk

Anonymkode: f5a00...864

Hmmmm. Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette. Emili på en måte. 

Anonymkode: 04525...557

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...