Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Anne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymkode: d4c22...ac4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kuleste i verden etter datteren min sitt

Hilsen ei som heter Anne ;) 

Anonymkode: 79d5e...97b

Skrevet

ikke helt min smak,men ikke så verst :)

Skrevet

Når jeg hører navnet Anne tenker jeg på middelaldrende kvinner som røyker rullings, drikker for mye, har økonomiske problemer osv... Synes det nesten er harry!

ANNA derimot er vakkert!

Anonymkode: 6ba9c...32e

Skrevet

Jeg elsker navnet Anne. Har ønsket meg en jente som heter det fra jeg var liten, men fikk aldri noen jente, så det ble ingen Anne☺ 

Skrevet

Klassisk, aldri uaktuelt. 

Anonymkode: 4dd1f...af6

Skrevet

Kjempefint og min beste venninne😊

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg hører navnet Anne tenker jeg på middelaldrende kvinner som røyker rullings, drikker for mye, har økonomiske problemer osv... Synes det nesten er harry!

ANNA derimot er vakkert!

Anonymkode: 6ba9c...32e

Takk skarr'u'ha 😂

Anonymkode: fd859...acf

Skrevet

Utrolig kjedelig og traurig

Anonymkode: f683c...942

Gjest Antarctica
Skrevet

Klassiker.

Og MEGET forfriskende dersom et lite barn får det navnet nå - hun blir den eneste i klassen som heter det, blant alle Amaliene og Theaene! 

Skrevet
4 minutter siden, Pashla skrev:

Klassiker.

Og MEGET forfriskende dersom et lite barn får det navnet nå - hun blir den eneste i klassen som heter det, blant alle Amaliene og Theaene! 

Her jeg bor er Anne ganske vanlig blant barnehagebarna, enten alene eller i dobbeltnavn

Gjest Antarctica
Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her jeg bor er Anne ganske vanlig blant barnehagebarna, enten alene eller i dobbeltnavn

Ok. Korte navn som slutter på -a har ellers dominert jentenavnene i Norge siden 2003. Så at der skal bli trengsel på Annene tviler jeg på.

Skrevet
14 minutter siden, Pashla skrev:

Ok. Korte navn som slutter på -a har ellers dominert jentenavnene i Norge siden 2003. Så at der skal bli trengsel på Annene tviler jeg på.

Neida, det blir sikkert ikke trengsel. Men det kan alikevel være store geografiske forskjeller, så du kan jo ikke si at hun blir den eneste i klassen siden det er umulig for deg å vite

Skrevet

Vakkert og altfor lite brukt og gangbart overalt.

Skrevet

En favoritt hos meg. Hadde jeg fått en jente til hadde det blitt en Anne.

Og som andre her påpeker: Det er så forfriskende med noe annet enn disse korte jentene med a-endelser! "Alle" småjenter har jo nesten helt likelydendes navn! (Og velger du ANNA som en over her foreslår så er du helt i samme gate).

Anne er nydelig!

Anonymkode: 1f7c8...b04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...