Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Ja jeg vet jeg må oppsøke lege for å få rett svar. Men har nettopp begynt i 100% igjen etter plager med bekken rygg. Så har så veldig lite lyst på legebesøk igjen. Er ikke gravid (har spiral og nettopp hatt mensen). Bittesmå rødd prikke på armer, mage og bryst som ikke forsvunnet med glass. Økt på siste mnd. Lette magesmerter høyre, øvre side og økende tretthet. Ellers fin form. Anonymkode: 9b67a...38f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Petekkier sammen med andre symptomer bør sjekkes av lege snarest. Jeg har hatt mye petekkier, men i mitt tilfelle er det pga autoimmun sykdom og jeg har lite andre plager. Om det plutselig oppstår sammen med symptomer på at noe avviker fra normalen hadde jeg fått meg legetime denne uka. Ikke noe å vente med. Petekkier kan være helt harmløst, men også tegn på alvorlug sykdom. Anonymkode: 290bd...61f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Du bør absolutt bestille deg time til legen og be om en rask time også. Slike petekkier sammen med smerter der du har og den økende trettheten er indikasjoner som bør sjekkes snarest. Jeg har noe av det samme uten at det er akutt alvorlig, men dette er ikke noe du kan sjanse på. Ring legen i morgen og krev time i løpet av uken! Anonymkode: b9a9f...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå