Gå til innhold

Hva synes du om navnet Olivia?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:) 

Anonymkode: 5ed08...cde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det veldig godt :) 

Anonymkode: 96c53...2f3

Skrevet

Greit nok, men tenker på kona til Skippern 😜

Anonymkode: 1705f...707

Skrevet

Harry og utdatert 

Anonymkode: b6642...c22

Skrevet

Nydelig. Bare synd det har blitt så populært.

Skrevet

Vakkert og feminint.

Anonymkode: 5826d...41a

Skrevet

Fint! Absolutt ikke harry.

Skrevet

Nydelig, men oppbrukt.

Anonymkode: e8531...85c

Skrevet

Fint! :)

Har en liten en her. Kjenner ingen andre med samme navn ;) Kommer nok litt an på hvor man bor, om jentene heter det eller ikke. Her heter alle Emine/Feline/Eline og så videre.

Anonymkode: d5b6e...289

Skrevet

Elsker det navnet, datteren min på snart 3 år heter det. Bor i nord og navnet er ikke spesielt vanlig her, men vet jo aldri hvordan det blir om noen år. Hvorfor er det vesentlig hva andre synes? Velg det navnet dere liker 😊

Anonymkode: 02b5a...288

Skrevet

Olava er finere synes jeg.

Anonymkode: 79896...ba1

Skrevet

Liker det veldig godt! Vurderte det til vår minste da hun ble født i 2011, men ble ikke helt fortrolig med det da. Nå er jeg mer vant til det, og kunne kalt nestemann det navnet.. 

Anonymkode: e00c7...ae7

Skrevet

helt nydelig <3

Skrevet

Vi har ei Olivia😊 Hun er den eneste her med det navnet. Vi har mange Linnea her da😊

Skrevet

Kjempefint, kunne godt valgt det selv ☺

 

Anonymkode: 1169d...87c

Skrevet

Veldig fint!

Anonymkode: de836...14a

Skrevet
På 29.5.2017 den 17.56, Anonym bruker skrev:

:) 

Anonymkode: 5ed08...cde

Synest navnet er nydelig:)likte godt Livia son var et Aktuellt navn til siste snuppa.

Anonymkode: c0889...bdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...