Gå til innhold

God kaffe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser ang sommergave til lærer at en god kaffe og sjokolade er en fin gave. Tenkte det kunne være en Ok gave til bhg personellet også siden min jente skal slutte i bhg nå. Det jeg lurer på er hva er egentlig god kaffe? Jeg liker ikke kaffe selv så ble litt usikker. Er det sånn vanlig pose man kjøper på butikken? Eller fantes det noe bedre? 

Anonymkode: 41c0e...d50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta heller en pakke med god te :) "God" kaffe kan være dyr, smake dritt og passe dårlig til vanlig kaffefilter de stort sett har i bhg. Ellers er vanlig filtermalt friele god kaffe synes nå jeg da. Men det har de kanskje masse av fra før.

Anonymkode: f475d...b2d

Skrevet

Det var nok mitt forslag, og ja, god kaffe er dyrere enn Friele. Men du sørger for at den er filtermalt, og nei, den smaker ikke dritt. Kaffe fra Solberg Hansen, eller lokale brennerier som Bergen kaffebrenneri eller Stavanger kaffebrenneri er topp! 

Anonymkode: 10b96...8d6

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Leser ang sommergave til lærer at en god kaffe og sjokolade er en fin gave. Tenkte det kunne være en Ok gave til bhg personellet også siden min jente skal slutte i bhg nå. Det jeg lurer på er hva er egentlig god kaffe? Jeg liker ikke kaffe selv så ble litt usikker. Er det sånn vanlig pose man kjøper på butikken? Eller fantes det noe bedre? 

Hvis det er en fellesgave til alle så ville jeg lagt med litt te og porsjonsposer av kakao og, mange som ikke drikker kaffe.

Anonymkode: b3510...324

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var nok mitt forslag, og ja, god kaffe er dyrere enn Friele. Men du sørger for at den er filtermalt, og nei, den smaker ikke dritt. Kaffe fra Solberg Hansen, eller lokale brennerier som Bergen kaffebrenneri eller Stavanger kaffebrenneri er topp! 

Anonymkode: 10b96...8d6

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er en fellesgave til alle så ville jeg lagt med litt te og porsjonsposer av kakao og, mange som ikke drikker kaffe.

Jeg tenkte å ha en gave til hver av de voksne på avdelingen hennes som takk for fine år😊 Tror alle de drikker kaffe så da vil jeg se etter kaffe på en litt finere butikk enn matbutikken😊

Takk for tips!

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte å ha en gave til hver av de voksne på avdelingen hennes som takk for fine år😊 Tror alle de drikker kaffe så da vil jeg se etter kaffe på en litt finere butikk enn matbutikken😊

Takk for tips!

Hvis du vet at alle drikker kaffe, så er det nok en fin gave :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...