Gå til innhold

hjelp. samboer min har vert på datingsider. hva..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde dere gjort. vi har vert sammen ca 1 år. jeg flyttet inn til han litt før jul. fannt det tilfeldig ut. han ville ha noe i reserve itilfelle jeg gjikk ifra han. fordi jeg har gjort det med det andre exene mine. han er flott ellers. hva fan gjør jeg. ligger bare og griner og føler meg som en dritt. skal jeg tilgi han? gji han en sjanse eller hva? 

Anonymkode: 391f8...6ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke helt innlegget ditt. Er det sånn at han har vært på en datingside på nett, i tilfelle du gikk fra ham?

I så fall tvinger spørsmålet seg på; hvor gamle er dere?

Skrevet

han har opprettet en profil men aldri brukt den sier han. vi er 30. 

hi

Skrevet

Fortell han at det med å ha en i reserve er vel beste måten å få nokon til å gå. Ellers det ikkje du som er dritten må du hugse på. Om du kan tilgi han er det berre du som veit. 

Skrevet

Lurer på hvor lenge dine tidligere forhold har vart i og med at han trenger en reserve fordi du hele tiden går fra menn...

Anonymkode: 5369b...baa

Skrevet

Hvis man trenger en reserve i tilfelle partneren forlater en, så er man:

* barnslig og umoden som ikke klarer å være alene et sekund, men MÅ ha ny dame med en gang

* ikke klar for å satse på den man bor sammen med og ikke tror på forholdet

* fraskriver seg ansvar for egne handlinger ved å legge skylda over på deg

Jeg hadde avsluttet siden forholdet er så nytt, dere har ikke felles barn og akkurat flyttet sammen. Når han, etter å ha blitt fersket på datingsside, bruker din fortid mot deg og gir DEG skylda, så er han en drittsekk uten rent mel i posen. Hvis han virkelig skjønte at han gjorde noe feil, ville han ha lagt seg flatt og be om unnskyldning. Med en gang noen begynner å vri skylda over på andre, så er det ikke håp.

Skrevet

har pratet med han nå. han har lagt seg heilt flat. han gjorde de for 1 år siden og aldri vert innpå. han hadde glømt han hadde den. han er lykkelig med meg sier han og aldri hatt de så bra med noen så vi får prøve og se

hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

har pratet med han nå. han har lagt seg heilt flat. han gjorde de for 1 år siden og aldri vert innpå. han hadde glømt han hadde den. han er lykkelig med meg sier han og aldri hatt de så bra med noen så vi får prøve og se

hi

Enkel sak å finne ut når han brukte den sist om han går inn på profilen mens du ser på - hvis du nå ikke har gitt ham tid til å slette spor, da.

Ellers er jeg fullt og helt enig med Mrs. Riddick. Hvis han opprettet profilen for et år siden og ikke har vært innpå så ville det vært det første han fortalte deg - ikke at han opprettet profilen fordi du har gått fra en type før. Beklager å si det, men den fyren hadde jeg ikke stolt på.

Anonymkode: c3e6c...d4d

Skrevet

Han har lagt seg langflat. har aldri sett han så flat før. han gråt tilogmed. han er en god mann og egentlig helt perfekt. dei andre forholdene mine har vart i 6 og 8 år forresten. har 3 barn. håper bare jeg kan stole på han.

hi

Skrevet

Hvordan vet du st han har vært innpå datingside hvis det er ett år siden? Loggen går vel ikke tilbake så langt?

Anonymkode: 78b79...9d3

Skrevet

fordi jeg så på eposten at han hadde slettet en profil når jeg spilte et spill på den idag tidlig 😑kom opp varsel på slettet profil. det er jo positivt at han slettet den da ivertfall

hi

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

fordi jeg så på eposten at han hadde slettet en profil når jeg spilte et spill på den idag tidlig 😑kom opp varsel på slettet profil. det er jo positivt at han slettet den da ivertfall

hi

Den sletter seg selv når den ikke er i bruk på 6 mnd.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den sletter seg selv når den ikke er i bruk på 6 mnd.

Det står det der jeg har en profil også, men det stemmer ikke. Har to ganger deaktivert profilen i lang tid, ene gangen et år eller litt over, den var fremdeles ikke slettet da jeg gikk inn for å lage ny profil.

Anonymkode: c3e6c...d4d

Skrevet

men han inrømmer jo å ha en profil i bakhånd. Om dette stemmer, kunne han ikke heller ha opprettet en ny side den dagen du går fra han da? er jo ingen logikk å ha en datingside for fremtiden... den er jo lagd på 123

Anonymkode: 6cac5...605

Skrevet

han sier det er fordi han var litt usikker til og begynne med.han har litt problemer med seg selv. så han glømte att han hadde profilen. så han slettet den nå. 

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...