Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Noen som har erfaring fra europeiske flyplasser på typiske chartersteder? Flyplassen i Chania på Kreta f eks, er jo alt for liten i forhold til antall reisende. Derfor frister det lite å reise dit med barn. Er på leting etter en "fin" og funksjonell flyplass:-) Anonymkode: 5133e...9b4
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 Du skal velge reisemål ut fra de to timene du tilbringer på flyplassen.... Anonymkode: 0af5c...e40
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 All inclusive-hotell i "syden" er rimelig likt uansett reisemål. Ønskelig med en flyplass der en slipper å stå i kø på utsiden:-) Anonymkode: 5133e...9b4
Lolitalolita Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 Jeg har aldri tenkt på flyplassen som ett kriterie for hvor vi reiser.. annet enn at jeg liker at det ikke er så langt til bestemmelsestedet fra flyplassen. Chania har forøvrig blitt større, vi hadde ingen utfordringer der under utbyggingen.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #6 Skrevet 30. mai 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: All inclusive-hotell i "syden" er rimelig likt uansett reisemål. Ønskelig med en flyplass der en slipper å stå i kø på utsiden:-) Anonymkode: 5133e...9b4 Drar aldri på All inklusive, så hvor like de er vet ikke jeg. Har alltid tatt med ungene på små hoteller på spennende reisemål. Anonymkode: 0af5c...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå