Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Jeg har smerter 24/7, så jeg er villig til å prøve alt.Jeg har lyst til å prøve floating, men kvier meg litt. Jeg er litt redd for vann.. Men jeg har skjønt at det er så mye salt at det ikke er noe problem å flyte på ryggen. Hehe. Men hva har man på seg? Badetøy ? Får man veldig klaus? Får man noe utbytte av dette ?Håper noen har erfaring 😊 Anonymkode: 6c3dd...0bd
litekreativtbrukernavn Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Jeg har prøvd det for mange år siden da jeg hadde en svigermor som drev et spa (...grunn nok til å bli i forholdet litt for lenge 😂😏🤔). Man var naken, kunne flyte, vannet var en temp så du ikke kjente det, og hvis du feks har forsøkt "mindfullness"/meditasjon så vil det passe veldig godt å gjøre det når du ligger der. Det er sikkert sunt mot anspenthet og stress kan legge til at jeg har/hadde vannskrekk, men det var null problem. Vannet er grundt, omtrent som å ligge i et lukket badekar.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #3 Skrevet 3. juni 2017 På 5/29/2017 den 10.56, litekreativtbrukernavn skrev: Jeg har prøvd det for mange år siden da jeg hadde en svigermor som drev et spa (...grunn nok til å bli i forholdet litt for lenge 😂😏🤔). Man var naken, kunne flyte, vannet var en temp så du ikke kjente det, og hvis du feks har forsøkt "mindfullness"/meditasjon så vil det passe veldig godt å gjøre det når du ligger der. Det er sikkert sunt mot anspenthet og stress kan legge til at jeg har/hadde vannskrekk, men det var null problem. Vannet er grundt, omtrent som å ligge i et lukket badekar. Takk for svar kjære deg ! Jeg har hatt så mye migrene nå.hehehe herlig! ❤Da hadde jeg blitt lenger i ett forhold også. Jeg fikk testa ut floatinga. Det var veldig avslappende ja😊hjalp ikke på hodet, men sykt deilig å slappe helt av! Uten lyd og lys Anonymkode: 6c3dd...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå