Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #1 Skrevet 28. mai 2017 Jeg har strikket mye sokker og kluter noen år nå, men nå er tiden inne for å prøve noe litt mer avansert!:) jeg vil prøve rundfelling først. Hvilken vil dere anbefale til en nybegynner? Jeg liker begge genserene veldig godt!:) Anonymkode: 4bfce...47a
Kaffekanne Skrevet 28. mai 2017 #2 Skrevet 28. mai 2017 Jeg ville ha strikket den du har mest lyst på. På en måte kan mariusgenseren være hakket lettere pga bare 2 farger, men nancy er ikke noe vanskeligere.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #3 Skrevet 28. mai 2017 Marius er lettest å strikke. Det er litt mindre mønster og mønsteret er mer repeterende. På Nancy er det flere farger men man strikker ikke med mer enn to om gangen. Den er ikke så vanskelig den heller men litt mer avansert enn Marius syns jeg. Anonymkode: d3718...cdf
Iiiiik Skrevet 28. mai 2017 #4 Skrevet 28. mai 2017 Jeg vil påstå at den ene ikke er mer komplisert enn den andre. Du må klare å telle, samt å bruke to farger på samme omgang. Det klarer du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå