Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #1 Skrevet 28. mai 2017 Hva slags stil har du med eplefasong? jeg Er ganske høy 178. Har veldig tynne bein og armer. Ingen rumpe. Har store pupper og mage. Syntes det er så vanskelig å kle meg. Føler jeg ser gravid ut. Jeg trener og spiser sunnere nå, håper jeg mister litt av magefettet :-( Anonymkode: 1f379...0e2
Himmel og hav Skrevet 28. mai 2017 #2 Skrevet 28. mai 2017 Kjoler er gull. Finn kjoler som faller fra puppene. Med tynne bein så er det jo flott å framheve dem. Velg skinny bukser og løse topper. V-ringing er pent om du har store pupper. Stormønstrete er fint. Unngå topper/ kjoler med empiresnitt, kjoler og tunikar med søm i livet, topper med strikk nederst og topper som stopper der du er tykkest. Kle deg ellers i farger, mønstre og plagg som gjør det glad. Da ser du uansett bedre ut enn i noe som er passe il din fasong men som du mistrives i.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #3 Skrevet 28. mai 2017 Jeg har eplefasong, men er mye kortere enn deg. Jeg kler meg i skinny jeans og bukser. og har veldig mange bluser med v-hals og trekvarts ermer. Ellers er kjoler med v-hals og evt omslag veldig pent på meg. Skjørtene mine er smale og knelange. Anonymkode: eadad...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå