Gå til innhold

Løping inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor normalt er det at barn får løpe og hoppe inne?

Bare lurer for var på besøk hos en bekjent i går, og det var helt j**** med bråk av løping og hopping hos naboen over. I følge min bekjent var det helt normal støy fra naboen. Jeg hadde klikket på naboen hvis det var meg som bodde der.

Anonymkode: 41faa...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn løper, spretter og er aktive inne. Vi prøver å begrense hopping. 

Anonymkode: 11560...6aa

Skrevet

Her får småen lov å løpe inne og han får lov å hoppe i sengen min når han vil det.Hadde vi hatt besøk så hadde jeg gjerne sagt at han ikke fikk lov å løpe inne ettersom det forstyrrer sånn,men til vanlig får han lov.

Anonymkode: 6d26a...5e5

Skrevet

Klart det, men alt til sin tid :) Tar det helt av så ber jeg dem gå ut eller på rommet sitt å herje. 
Men så bor vi i enebolig. Hadde nok tillatt mindre av sånn hvis vi bodde i blokk/leiligheter.

Skrevet

Mine barn har fått løpe inne og hoppe i seng og sofa.

Tror folk har svært forskjellige rutiner på slike ting.

Skrevet

Her løper dei rundt som apekatter, ofte med faren bak 😅 

Senga vår får dei hoppe/lekeslåss i ☺️ 

Anonymkode: 7266a...712

Skrevet

Vi begrenser det mest mulig, da vi har fått påpakning fra naboen over oss. De som bor under plages av en eller annen grunn ikke, eller de sier i hvert fall at de ikke gjør det (vi har spurt. Men det kan jo godt tenkes at de bare er høflige).

Så her er det kun løping og hopping når vi er på besøk hos rause besteforeldre som bor i enebolig. 

Jeg synes egentlig det er litt trist at barna må begrense seg på dette, det ligger jo i deres natur å hoppe og sprette. Men vi bor i leilighet, og da må vi ta konsekvensen av det. 

Skrevet

Vi bor i hus, og barna kan løpe, hoppe og utfolde seg. Jeg er oppvokst i blokk, husker mamma hysja på oss konstant. Men jeg skjønner det godt når man har så nære naboer

Anonymkode: b5dea...c23

Skrevet

Her hoppes og sprettes dagen lang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...