Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #1 Skrevet 28. mai 2017 Vi har to blåmeis som i april begynte å bygge reir. Hunnen har lagt 9 egg, siste egg ble lagt 14. mai. Ut fra det jeg har lest så begynner hunnen å ruge når hun har lagt alle eggene og hannen kommer med mat til henne. Men de vi har flyr ut og inn hele dagen, begge to. Trodde hun skulle ligge å ruge jeg. Eggene er ikke klekket. Er det normalt? Anonymkode: 5131a...490
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #2 Skrevet 28. mai 2017 Hun er nok en "ung mor" eller muligens fødselsdepresjon? Burde vært meldt til BV.. Ikke bra med en slik start for de stakkars uskyldige pippippene! Ikke en eller annen trost du kan kan Vippse eggene til? Anonymkode: 2c12f...c29
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #3 Skrevet 28. mai 2017 Det er sikkert en av disse velstandsfamiliene som har skaffet seg au pair... Fysj... Anonymkode: a435c...131
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #4 Skrevet 28. mai 2017 Haha så teit dere er😂 Men fra spøk til halvor, skal ikke hun ligge å ruge hele tiden? Eller er det normalt at hun flyr fra og til? Jeg vil ha fuglunger på altanen skjønner dere😉 Hi Anonymkode: 5131a...490
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #5 Skrevet 28. mai 2017 Halvor?! Er han innblandet og? Nei, dette er ikke bra!😱 Fra spøk til revolver, la den fjærkledde mammaen være i mest mulig fred og ro så skal du se at det ikke dukker opp noen små blåmeiser etterhvert. 😉 Om du følger med hvert minutt på hva hun foretar seg så er det ikke rart hun stresser😂 Nesten som lm helsestasjonen skulle flyttet inn hos deg når du ventet små🙈 Anonymkode: 2c12f...c29
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #6 Skrevet 28. mai 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Halvor?! Er han innblandet og? Nei, dette er ikke bra!😱 Fra spøk til revolver, la den fjærkledde mammaen være i mest mulig fred og ro så skal du se at det ikke dukker opp noen små blåmeiser etterhvert. 😉 Om du følger med hvert minutt på hva hun foretar seg så er det ikke rart hun stresser😂 Nesten som lm helsestasjonen skulle flyttet inn hos deg når du ventet små🙈 Anonymkode: 2c12f...c29 Haha😂 Sitter jo ikke konstant å ser på, men jeg hører jo når de kommer flygende siden de kvitrer slik og vi har altan døren åpen pga det er så varmt. Hi Anonymkode: 5131a...490
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #7 Skrevet 28. mai 2017 Kanskje hun har vært utro og ved å ikke ruge dør ungene og hun blir ikke avslør. Abort er en kvinnes valg. Anonymkode: 2870b...81a
Himmel og hav Skrevet 28. mai 2017 #8 Skrevet 28. mai 2017 Sikker på at de ikke har klekket? Her flyr iallefall meisene ut og inn av redet med mark hele dagen, så jeg antar at det snart vil hoppe fjærballer rundt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå