Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #1 Skrevet 28. mai 2017 Jeg har bursdag i dag, og vi flyttet inn i ny leilighet i går. Mannen har bestilt et bilde til meg, så gaven er på vei, og jeg skjønner jo at det er vanskelig å lage mye greier når huset står i kasser. Men, han sov til 11 også gikk han ut med en kompis, begge kom nettopp tilbake og slenger nå i sofaen. Jeg har puslet litt på her, ryddet litt ut av kasser og vasket litt gulv, og siden det for en gangs skyld er strålende vær, har jeg sittet litt på terrassen innimellom. Han spurte i går om det var greit han stakk ut en liten tur med kompisen i dag, de skulle bare stikke innom et arangemang. Jeg sa ja, for det er var bare en stund, og jeg forventet ikke noe spes til bursdagen. Han har altså vært vekke i hele dag, og tatt kompisen med hjem. Så jeg spiste litt med dem også fortsatte jeg i huset.. Jeg er faktisk skuffet kjenner jeg..Samtidig er han så sjelden sosial med venner at jeg føler jeg må "gi han lov" når det først skjer🙄 Anonymkode: b531a...0c1
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #2 Skrevet 28. mai 2017 Hvis han ikke viser deg noe oppmerksomhet i dag, så ja, da har du lov å være skuffet. Helt greit å dra ut en liten tur siden han sjelden er sosial, men å slenge seg på sofaen med kompisen etterpå, det hadde jeg blitt ganske sur over. Ikke bare pga. bursdagen din, men fordi det er mye å gjøre når dere flyttet inn i ny leilighet i går. Å overlate alt til deg synes jeg er dårlig. Enda dårligere fordi det er bursdagen din. Om ikke annet burde han laget en god middag til deg, eller bestilt noe og spurt deg hva du hadde lyst på. Anonymkode: 68a86...a7b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #3 Skrevet 28. mai 2017 Han burte tatt deg med ut for å spise etter han hadde vært sammen med kompisen siden dere nå har flyttet inn i nytt hus og du har bursdag. Hadde det vært min mann hadde jeg bare sagt det til han foran kompisen at nå vil du ut og spise og feire bursdagen din med middag og dessert. Nå bruker min mann å spørre meg om jeg vil ut å spise på bursdag og morsdag blant annet så slipper det, men har måttet lære han litt opp i tidligere år ( vært sammen i over 16 år ) Anonymkode: fa93d...3e3
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #4 Skrevet 28. mai 2017 Ok hvis kompisen er med hjem for å hjelpe med flytting og de bare hviler litt før de trår til. Om det ikke er tilfellet hadde jeg vært dritsur. Anonymkode: 606e6...fae
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #5 Skrevet 28. mai 2017 Og gratulerer med dagen Anonymkode: fa93d...3e3
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #6 Skrevet 28. mai 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis han ikke viser deg noe oppmerksomhet i dag, så ja, da har du lov å være skuffet. Helt greit å dra ut en liten tur siden han sjelden er sosial, men å slenge seg på sofaen med kompisen etterpå, det hadde jeg blitt ganske sur over. Ikke bare pga. bursdagen din, men fordi det er mye å gjøre når dere flyttet inn i ny leilighet i går. Å overlate alt til deg synes jeg er dårlig. Enda dårligere fordi det er bursdagen din. Om ikke annet burde han laget en god middag til deg, eller bestilt noe og spurt deg hva du hadde lyst på. Anonymkode: 68a86...a7b Oops... glemte meg et øyeblikk.... Gratulerer med dagen Anonymkode: 68a86...a7b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #7 Skrevet 28. mai 2017 Hvis du sier ja til alt og etterpå er furten, da driver du passiv-aggressiv straffing. Anonymkode: 0136c...6b5
Evablaum Skrevet 28. mai 2017 #8 Skrevet 28. mai 2017 Skjønner virkelig ikke at dette er noe å bry seg om.. Har jeg lyst til at vi skal finne på noe på min bursdag, og han ikke nevner noe, SÅ NEVNER JEG DET FOR HAM!
litekreativtbrukernavn Skrevet 29. mai 2017 #9 Skrevet 29. mai 2017 Du sa det var greit at han stakk ut, og at han tar med kompisen hjem etterpå (du sier selv han sjeldent er sosial) kan du ikke bli sur for. Som du sier, dere er midt i flytting denne gangen. Det er vel ikke din siste bursdag vel? Menn er ikke tankelesere, si hva du ønsker -slutt å forvent at andre vet. Mulig du er litt yngre en meg, men bursdager er litt oppskrytt da. Greit at det skal være stor stas som barn, og klart det er hyggelig med en liten gave og et "gratulerer med dagen" fra samboer/mann/barn men så er det greit vel?! Gratulerer med dagen forresten 😊🎈
Pobie Skrevet 29. mai 2017 #10 Skrevet 29. mai 2017 Jeg forventer ikke at mannen skal tilbringe hele dagen sammen med meg på bursdag min. Forventer kort og en liten gave, og ellers foreslår jeg som regel selv hva jeg vil vi skal gjøre, f eks spise på restaurant. Da planlegger vi det. Hvis han spør om han kan besøke noen og jeg sier ja, kan jeg jo ikke bli sur for at han faktisk gjør det? Hvis du vil finne på noe på bursdagen, si det til han da?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #11 Skrevet 29. mai 2017 Skjønner deg godt jeg, men jeg ville ha sagt det til han før hele dagen var over. At jeg faktisk var skuffa og trodde at vi en gang i løpet av dagen skulle finne på noe sammen, spise middag el. Hva bursdag er for andre mener jeg er opp til hver enkelt å bestemme. Jeg for min del hater egentlig den dagen, men det er fordi jeg ikke liker oppmerksomhet Men vil jo gjerne ha middag og oppmerksomhet fra familien Tenker at neste år må du bare være klar på hva du forventer av han på dagen din." I morgen forventer jeg at du ordner middag eller ei kake el noe " Så slipper det å bli misforståelser. Likevel synes jeg det er rart dersom at han ikke greier å tenke ut dagen din ikke er som alle andre dager... Tipper han selv ville ha blitt rimelig skuffa dersom du ikke gav han noe oppmerksomhet på dagen hans... Selv om man ikke er tankelesere er man jo ikke hjernedø Anonymkode: cac2b...3c2
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #12 Skrevet 29. mai 2017 Hvis jeg vil finne på noe på bursdagen min, så sier jeg det til mannen min i forkant. Jeg syns du ødelegger din egen bursdag ved å vente på at han skal finne på noe/ gjøre noe romantisk. Han tenker at det ikke er så farlig siden du ikke har nevnt noe. Du blir sur og han blir oppgitt. Dette kunne vært unngått ❤🌼 Anonymkode: 2e41a...c9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå