Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #1 Skrevet 28. mai 2017 Vil gjerne ha et lite tre i hagen. Max 3 m, men det kan jo beskjæres og gjerne fin fasong. Usikker på om jeg skal velge et frukttre eller prydtre. Noen som har tips om noen fine. Anonymkode: 9dac1...b5c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #2 Skrevet 28. mai 2017 Frukttre! Litt avhengig av klimaet der du bor, ville jeg plantet eple, plomme eller morell. Naaaam. Anonymkode: 5c588...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå