Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #1 Skrevet 28. mai 2017 ..tar hun med seg kaffe, sitt eget håndkle og sin egen kornblanding. Hva tenker dere om det? Anonymkode: 9aa19...625
prekæs Skrevet 28. mai 2017 #3 Skrevet 28. mai 2017 Kaffe og kornblanding forstår jeg. Håndkle er sært.
litekreativtbrukernavn Skrevet 28. mai 2017 #4 Skrevet 28. mai 2017 Kaffe og kornblandingen er vel fordi det er den hun liker, og det hun er vant med. Håndkleet, fordi hun liker sitt best og er for gammel til å late som om hun liker noe hun ikke syntes er tipp topp. -Kjekt for deg, mindre vask etterpå. 👍(frokostblandingen kan også være pga fordøyelse da. Jeg skulle selv helst hatt med eget brød til folk, men er ikke gammel nok til å gi farn i hva folk hadde tenkt om det enda😏)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #5 Skrevet 28. mai 2017 Hun sier hun vil spare oss for klesvask, men jeg føler at hun ikke synes vi vasker skikkelig nok.. Anonymkode: 9aa19...625
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #6 Skrevet 28. mai 2017 4 minutter siden, prekæs skrev: Kaffe og kornblanding forstår jeg. Håndkle er sært. Jeg tar med håndkle selv. Det blir jo så mye vask for de vi besøker. Tullete å tenke slik, er oppdratt slik av mamma. Anonymkode: 5db4b...d0c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #7 Skrevet 28. mai 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun sier hun vil spare oss for klesvask, men jeg føler at hun ikke synes vi vasker skikkelig nok.. Anonymkode: 9aa19...625 Jeg tenker som din mor. Vil ikke være til ekstra bry. Anonymkode: 5db4b...d0c
prekæs Skrevet 28. mai 2017 #8 Skrevet 28. mai 2017 Det kan forresten være at hun ikke liker lukten av skyllemiddel eller vaskepulveret dit. Jeg orker ikke klær med lukt av skyllemiddel
litekreativtbrukernavn Skrevet 28. mai 2017 #9 Skrevet 28. mai 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun sier hun vil spare oss for klesvask, men jeg føler at hun ikke synes vi vasker skikkelig nok.. Anonymkode: 9aa19...625 Hadde droppet og over analysert. Det enkle er ofte det beste, og hun kan faktisk være bare praktiker
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #10 Skrevet 28. mai 2017 6 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev: Kaffe og kornblandingen er vel fordi det er den hun liker, og det hun er vant med. Håndkleet, fordi hun liker sitt best og er for gammel til å late som om hun liker noe hun ikke syntes er tipp topp. -Kjekt for deg, mindre vask etterpå. 👍(frokostblandingen kan også være pga fordøyelse da. Jeg skulle selv helst hatt med eget brød til folk, men er ikke gammel nok til å gi farn i hva folk hadde tenkt om det enda😏) Noen som reagerer på at du tar med eget brød? Jeg har gjort det i mange år jeg. Baker selv, smaker myyyye bedre. Tar med såpass at de jeg besøker også får da. Anonymkode: 5db4b...d0c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #11 Skrevet 28. mai 2017 Folka mine også tar med litt eget og det er jeg utrolig glad for! Færre utgifter og mindre klesvask på meg Kan ikke fatte hvordan du klarer oppfattet det negativt! Anonymkode: 268a3...c74
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #12 Skrevet 28. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Folka mine også tar med litt eget og det er jeg utrolig glad for! Færre utgifter og mindre klesvask på meg Kan ikke fatte hvordan du klarer oppfattet det negativt! Anonymkode: 268a3...c74 Jeg har ikke sagt at jeg oppfatter det negativt. Jeg spurte bare hva andre tenker om det, var interessert i andres mening. Vet ikke selv hva jeg synes, men det hører med til historien at min mor er ganske "fin på det", så det er lett å lure på om man ikke er bra nok. Anonymkode: 9aa19...625
Mostly Harmless Skrevet 28. mai 2017 #13 Skrevet 28. mai 2017 (endret) Min mor har suketter og egen, koffeinfri kaffe i skapet hos oss. Hun tar også med eget håndkle, men jeg stoppet henne da hun begynte å fantasere om å ta med sovepose, haha! Om din mor ikke har med eget sengetøy, kan du nok være trygg på at hun er fornøyd med klesvasken din. For min mor handler det om å spare oss for bryderi. Endret 28. mai 2017 av Mostly Harmless
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #14 Skrevet 28. mai 2017 Tanta mi har alltid hatt dyner med seg i bagasjerommet når de kom til Vestlandet. Et par nettet hos sin mor, en hos sin bror og et par netter hos sin søster. Tanken på at flere husstander skal styre med skifte til de, og all den klesvask er helt unødvendig, i hennes øyne. Anonymkode: 11f99...470
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #15 Skrevet 28. mai 2017 Jeg tar bestandig med eget håndkle når jeg skal besøke noen. Det er bare noe jeg er opplært til, akkurat som at jeg tar med egne klær. Anonymkode: d8e33...df2
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #16 Skrevet 28. mai 2017 Det med kornblandingen vet jeg ikke, kanskje det hun spiser hver dag å ikke kan leve uten eller for fordøyelsen, for vekta etc. Håndkleet tenkte jeg med en gang var for å spare dere for vask Anonymkode: 17486...8f5
sug lut Skrevet 28. mai 2017 #17 Skrevet 28. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hun sier hun vil spare oss for klesvask, men jeg føler at hun ikke synes vi vasker skikkelig nok.. Anonymkode: 9aa19...625 Føling er sjelden spesielt produktivt.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #18 Skrevet 28. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Noen som reagerer på at du tar med eget brød? Jeg har gjort det i mange år jeg. Baker selv, smaker myyyye bedre. Tar med såpass at de jeg besøker også får da. Anonymkode: 5db4b...d0c Off topic, men har du en god oppskrift? Anonymkode: c1cb9...a9f
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #19 Skrevet 28. mai 2017 Når mine foreldre kommer på besøk til oss, har de med dyner med sengetøy (for å spare oss for vasken) De handler og fyller kjøleskapet, har med øl og vin. De har ikke lyst at vi skal ha utgifter på deres besøk, de ønsker å bidra litt, slik at vi får litt ekstra god mat. Jeg har aldri tenkt over at det kunne være fordi de ikke likte maten vår... Anonymkode: fc471...5ff
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #20 Skrevet 28. mai 2017 Hallo, det er mammaen din! Kan du ikke bare snakke med henne om det? Hvis det er viktig for deg kan du kjøpe inn kaffen hun liker og kornblandingen hennes til neste gang du vet hun skal komme på besøk. Det er en hyggelig gest. Jeg tenker at hun ikke vil være til bry, best å tolke andre i beste mening, tenker jeg. Anonymkode: 6a476...97d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #21 Skrevet 28. mai 2017 4 timer siden, litekreativtbrukernavn skrev: Kaffe og kornblandingen er vel fordi det er den hun liker, og det hun er vant med. Håndkleet, fordi hun liker sitt best og er for gammel til å late som om hun liker noe hun ikke syntes er tipp topp. -Kjekt for deg, mindre vask etterpå. 👍(frokostblandingen kan også være pga fordøyelse da. Jeg skulle selv helst hatt med eget brød til folk, men er ikke gammel nok til å gi farn i hva folk hadde tenkt om det enda😏) Jeg har hatt med meg eget brød i årevis. Ingen som sier noe om det, og de få som sikkert har "tenkt sitt" har vært for høflig til å si noe Når jeg spiser på hotell dropper jeg bare brødmat (tåler ikke) og spiser alt annet til frokost istedenfor. Min eks var avhengig av hjemmebakte knekkebrød for å ikke få problemer med magen. Han hadde alltid med seg en liten matboks som en av barna hadde hatt da de gikk i barnehagen - også på finere hotell Jeg syntes det var helt ok, syntes det var flott med en mann som var så trygg på seg selv at han ga blaffen i hva andre måtte mene om det His mor tror jeg bare er praktisk, hadde uansett ikke orket å spekulere i det, men latt henne fortsette som hun gjør. Anonymkode: f205e...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå