Gå til innhold

Anbefal meg en bok som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å lese nå når jeg er sliten i eget liv, sliter med depresjon, er småbarnsmamma og ser ikke enden på noe. Skal snart til Syden, trenger å ha med meg en skikkelig god bok som kanskje til og med kan inspirere meg litt eller i det minste få tankene over på noe annet, må ikke være en "selvhjelpsbok" men gjør ikke noe om det er det heller. Noen som har en knallbra bok å anbefale? Som skjønner litt hva jeg trenger nå? I så fall vet du mer enn meg og jeg blir veldig takknemlig <3 

Anonymkode: 82544...87b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg "Munken som solgte sin ferrari" av Robin Sharma. Den er ikke tykk heller, men jeg tror den kan være fin for deg. Det er både en historie og veldig konkrete tips for endring i boken.

God tur :)

Anonymkode: 15e14...373

Skrevet

Lucinda Riley har begynt å gi ut en serie (3 bøker til nå) som heter "de syv søstre" (Google den). Begynte å lese den første mens jeg var sykemld og utbrent, helt fantastisk deilige bøker å "drømme seg bort i". :) Anbefales. 

Anonymkode: cae19...150

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lucinda Riley har begynt å gi ut en serie (3 bøker til nå) som heter "de syv søstre" (Google den). Begynte å lese den første mens jeg var sykemld og utbrent, helt fantastisk deilige bøker å "drømme seg bort i". :) Anbefales. 

Anonymkode: cae19...150

Den liker jeg også!! 

Anonymkode: 3df6b...709

Skrevet

Jeg koste meg veldig med Spis, elsk, lev.. 

Born to run, har også gitt meg inspirasjon. 

Skrevet

Jeg likte boken "En mann ved navn Ove" godt. Det er lettlest, men en god historie om en mann og hans liv. Mye humor, rørende og fengende og setter liksom livet hans i perspektiv. 

Anonymkode: 54476...7b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...