Gå til innhold

Dere som gikk opp mye i graviditeten type 20-30 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid brukte dere på å gå ned til samme vekt igjen?  Og hvor mye hadde dere gått ned etter 3 mnd? 

Jeg gikk opp 34 kg!!! 3 mnd siden fødsel og har gått ned 18 kg så langt men det er mange kilo igjen. Akkurat begynt å trene og passe på hva jeg spiser så spent på om jeg klarer å komme meg ned igjen. Har egentlig satt en regel for meg selv at vi ikke får prøve på nr 3 før jeg er tilbake der jeg startet. 

Anonymkode: d68f3...cfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk opp 27 kg med førstemann. Gikk ned 15 de to første dagene! Var nok mye vann. Men så gikk jeg ned bare 7 de neste 7 mnd, og ble så med i Vektklubb og gikk ned 7 til på et par mnd, med litt kamp.

Anonymkode: 71c57...001

Skrevet

Jeg raste rett ned igjen. Aner ikke hvor lang tid det tok i grunn, men det gikk fort og jeg gjorde ikke noe for det. Gikk opp like over 20 kg. 

Skrevet

Nr 1, gikk om 28 kg. Gikk ned 20 kg i løpet av de første  6 mnd. 

Nr 2, gikk opp 30 kg, og nå 1 år etter fødselen har jeg fortsatt 20 kg igjen som ikke vil bort uten kamp

Anonymkode: ac880...1c3

Skrevet

Gikk ned det meste i løpet av det første halve året tror jeg, de siste fem da jeg begynte å jobbe og komme inn i vanlige rutiner igjen.

Anonymkode: 43603...da9

Skrevet

Nr 1 Gikk opp 32 kg. Dagen etter fødsel var 25 av dem borte. Resten innen en uke.

Nr 2 gikk opp 30 kg. Dagen etter hadde jeg gått ned 20 kg. Innen en uke, 5 kg til. De siste 5 satt godt fast. Ble syk etter et halvt år og da forsvant dem

Jeg hverken trente eller passet på hva jeg spiste.  Gikk ikke aktivt inn for å gå ned kilo.

Anonymkode: c3333...c5a

Skrevet

Gikk opp 30 kg med første. Gikk ned 20 av dem innen ett år. Gikk opp 20 med nr to. Gikk ned 15 av dem innen ett år. Med siste gikk jeg opp 15 kg, og nå, to år etter, alle 15 borte. Men sammenlignet med fra før jeg var gravid er jeg 10-15 kg for mye. 🙁

Anonymkode: 85a93...023

Skrevet

Nr 1: gikk opp 20 kilo.  Etter 3 uker var de borte. Nr 2 :  gikk opp 17 , tok litt lenger tid da, ca 2-3 mnd før de var vekk igjen.

Anonymkode: b548f...bc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...