Gå til innhold

Synes det er helt forkastelig slik media mobber trump

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit, man kan være uenig. Man kan være sint og synes ting han gjør er latterlig og feil. Men, er det virkelig ok å lage vitser, bilder der han latterliggjørs for utseende eller for måten kona kler seg. Så et bilde der kona var kledd i svart, med teksten: dress for the job you want- widdow. De tøyser med at han skulle vært død og mange norske kjendiser liker denne posten. Jeg kjenner jeg blir provosert. Det er mobbing. 

Anonymkode: 805f0...e54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingenting for mobbing, men denne mannen må nesten bare ta det han får. Han har bevisst og konsekvent mobbet og trakassert så enormt mange, også direkte på tv, i debatter, i media, at han nå rett og slett ikke bør klage over det som kommer.

Det med å fleipe om at hun ønsker seg enkestatus, det synes jeg er å gå for langt, men jeg vil tro sannheten er at hun egentlig ønsker seg langt unna den situasjonen hun befinner seg i.

Anonymkode: 451c1...bd6

Skrevet

Han fortjener ALT som kommer sin vei! Den oransje Mussolini er et drittmennske! Han fortjener null respekt! 

Anonymkode: 827d4...5de

Skrevet

Er enig med HI at det er ren mobbing av han fra media sin side. Det er gått alt for langt, greit man kan være totalt uenige i det han sier å bli provosert og irritert men hva vil du lære barna dine? At det er greit å mobbe en mann og gjøre han til latter for at han har gjort og sakt mye dumt? Nei, mobbing er aldri greit uansett hvem det er. Stå på dine meninger om hva du syntes om han men man trenger ikke å være stygg tilbake av den grunn. Vær et bedre menneske å hev hode og snakk saklig tilbake. 

Anonymkode: fefc5...3c5

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er enig med HI at det er ren mobbing av han fra media sin side. Det er gått alt for langt, greit man kan være totalt uenige i det han sier å bli provosert og irritert men hva vil du lære barna dine? At det er greit å mobbe en mann og gjøre han til latter for at han har gjort og sakt mye dumt? Nei, mobbing er aldri greit uansett hvem det er. Stå på dine meninger om hva du syntes om han men man trenger ikke å være stygg tilbake av den grunn. Vær et bedre menneske å hev hode og snakk saklig tilbake. 

Anonymkode: fefc5...3c5

Herregud. Det nytter ikke å snakke saklig verken til eller om DT. Han er en spurv i tranedans, en latterlig liten figur uten kunnskaper eller noen som helst politisk visjon, som har klart å komme opp i politikk kun fordi amerikansk valgkamp er en salgbar størrelse. Om 25 år vil vi riste på hodet over at en demokratisk nasjon kunne inneha et så korrupt system at enhver idiot kunne bli statssjef så sant han hadde penger til å betale for reklamekampanjen. 

Anonymkode: ae8fd...ca2

Skrevet

Menneskerasen kommer med begrensninger. Å IKKE mobbe Trump er en umulighet på alle tenkelige plan.

Anonymkode: 2712d...e2d

Skrevet

Jeg lurer bare på hva fru Trump er lovet for å holde ut med han. 

Anonymkode: d5eff...937

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer bare på hva fru Trump er lovet for å holde ut med han. 

Anonymkode: d5eff...937

Hun fortjener en nobelpris for å klart å utholde sex med den mannen. Da er du pokker meg fokusert på premien i enden altså..!

Anonymkode: 96f75...1c9

Skrevet

Synes det er unødvendig av media å framstille Trump som ein klovn. Den jobben greier han utmerket godt sjølv..

Skrevet

Det jeg irriterer meg over,er at hver gang media nevner eller påpeker at Trump faktisk har gjort noe negativt (noe som skjer stort sett hele tiden...) så ropes det "MOBBING"!Nei,det er ikke mobbing å påpeke at man ikke gjør narr av funksjonshemmede,at det ikke er greit å sextrakkassere,at man ikke brøyter seg frem fordi man vil stå fremst,på et NATO-toppmøte,eller at man ikke påstår at tidligere president har avlyttet seg,uten noen bevis overhodet. Dette er fakta,ikke mobbing.

Skrevet
9 minutter siden, Østerdølen skrev:

Det jeg irriterer meg over,er at hver gang media nevner eller påpeker at Trump faktisk har gjort noe negativt (noe som skjer stort sett hele tiden...) så ropes det "MOBBING"!Nei,det er ikke mobbing å påpeke at man ikke gjør narr av funksjonshemmede,at det ikke er greit å sextrakkassere,at man ikke brøyter seg frem fordi man vil stå fremst,på et NATO-toppmøte,eller at man ikke påstår at tidligere president har avlyttet seg,uten noen bevis overhodet. Dette er fakta,ikke mobbing.

Det er eg einig i, men difor er det synd at media no faktisk driv med useriøs mobbing. Om dei held hender eller ikkje, uheldige bilete, og at paven ser sur ut osv tek berre mersemda vekk frå det reelt dumme fyren gjer, og gjev han rett i at media mobbar han. Som stjerna seier, så klarar han fint å framstille seg som ein tulling på eiga hand.

Skrevet

Mye av det media skriver om Trump er løgner. Synsing. Ønsketenkning. Og dere går rett på! 

Han mobbet ikke funksjonshemmede. Det er en slik bevegelse han gjør UANSETT hvem han ikke liker 

Han er en dust. Men Obama var ikke et fnugg bedre. Obama drepte flere sivile enn Bush. Skal nok være glade for at ikke Killary ble president ja. Bedre med en klovn enn en som ønsker å drepe og krige med hele verden.æ fra første stund. For ikke å snakke om abort i 9. Måned. 

Anonymkode: 7815e...ebc

Skrevet

DT er og blir en tulling, men Melania gir et mye bedre inntrykk nå enn hun gjorde før valget. Det virker som hun, i motsetning til sin mann, evner å ta til seg råd fra rådgiverne sine. 

Anonymkode: e78e0...0d2

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

DT er og blir en tulling, men Melania gir et mye bedre inntrykk nå enn hun gjorde før valget. Det virker som hun, i motsetning til sin mann, evner å ta til seg råd fra rådgiverne sine. 

Anonymkode: e78e0...0d2

Hun kommer aldri til å kunne gjøre et godt inntrykk så lenge hun forblir gift med mannen som skrøt av at han er i posisjon til å grafse enhver kvinne i fitta. Enhver kvinne med snev av selvrespekt hadde takket for seg. Til og med kona til Berlusconi fikk nok på et tidspunkt.

Anonymkode: 6d221...0bb

Skrevet

Jeg synes Trump er et skikkelig drittmenneske, og fortjener det meste han får. Men mye av det er også usaklig. Det er ikke noe poeng å "mobbe" han for små hender, hudfarge, hår osv når det er så mye annet med substans man kan kritisere han for.

Å kommentere klesvalget til Melania er bare tull, og jo mer media hauser opp "tullesaker", desto mer får Trump-supporterne vann på mølla når det gjelder "fake news".

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mye av det media skriver om Trump er løgner. Synsing. Ønsketenkning. Og dere går rett på! 

Han mobbet ikke funksjonshemmede. Det er en slik bevegelse han gjør UANSETT hvem han ikke liker 

Han er en dust. Men Obama var ikke et fnugg bedre. Obama drepte flere sivile enn Bush. Skal nok være glade for at ikke Killary ble president ja. Bedre med en klovn enn en som ønsker å drepe og krige med hele verden.æ fra første stund. For ikke å snakke om abort i 9. Måned. 

https://media.giphy.com/media/oTYVCujyiIWwo/giphy.gif

Så du mener the Donald gjør dette når han omtaler alle han ikke liker?

Kan du vise til dette?

DT er en mobber som sjikanerer alt og alle som ikke er enige med han, som ikke pleier hans narsissisme og som ikke innfrir hans utseendekrav. 

Han er en feit, ekkel kar som gir kvinner score på 0-10, og gan finner det helt urimelig at intelligente journalister jobber i TV hvis de er under en 7 (mennene kommenterer han ikke). 

Han er full av løgner, selvmotsigelser og paradokser og har godt av å møte seg selv i døra om og om igjen. Media er totalt sett snillere mot ham, en han er mot andre. 

Alle de som klarer å unnskylde hans usmakelige vesen og uvitenhet må ha tatt mye LSD for å klare og ha et så fordreid bilde av virkeligheten...

Anonymkode: d711a...c8e

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hva har Obama med denne saken å gjøre?Han er ikke lengre president,så hvorfor dras han frem hele tiden?Uansett så kunne han ihvertfall OPPFØRE seg,noe ikke Trump kan i det hele tatt!Og NEI,det meste som skrives om Trump er fakta,om du liker det eller ikke.Han er egoistisk,bøllette, lite intelligent og sikkert på grensen til psykopat.

Gjest Antarctica
Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Drit nå i å fortsette med konspirasjonstankene dine. Ingen har støttet abort i 9.måned. Kildesjekker du aldri det du leser...?

Skrevet

Det er her vi voksene er litt artige. Mens vi lærer barna våre andre strategier synes vi selv det å betale med samme mynt er helt ok. Overse de som provoserer og irriterer vil antagelig gi langt større effekt på selvdiggere som Donald 

Anonymkode: b1016...b3a

Skrevet

Trump har samme pressestrategi som enkelte i FrP. Snakker med store bokstaver, slenger dritt om andre, er fordomsfull og unyansert. Når han får svar på tiltale, furter han og sier at pressen er ute etter ham, og at han mobbes offentlig. Veldig lite sjarmerende. Jeg tenker vel at det beste han kan gjøre er å endre egen atferd, det beste vi andre kan gjøre er å overse ham. Dessverre tror jeg han vinner tilhengere hver gang han benytter anledningen til å fremstille seg som et offer. 

Skrevet
13 minutter siden, Iiiiik skrev:

Trump har samme pressestrategi som enkelte i FrP. Snakker med store bokstaver, slenger dritt om andre, er fordomsfull og unyansert. Når han får svar på tiltale, furter han og sier at pressen er ute etter ham, og at han mobbes offentlig. Veldig lite sjarmerende. Jeg tenker vel at det beste han kan gjøre er å endre egen atferd, det beste vi andre kan gjøre er å overse ham. Dessverre tror jeg han vinner tilhengere hver gang han benytter anledningen til å fremstille seg som et offer. 

Jeg er enig i det meste du skriver. Men å overse ham, det tror jeg kan være veldig farlig. Vi ser jo hvordan han og støtteapparatet hans forsøker å bryte lover helt uten skrupler, søker personlig vinning osv. Jeg tror at det farligste man kan gjøre nå er å overse ham!

Mobbing av ham som er usaklig og ikke har noe med det han gjør som president, det bør unngås slik at han ikke blir fremstilt som et offer av tilhengerne. Men alt annet urimelig og pussig han gjør som president, det bør slås opp. Når han blir presset gjør han feil, og da blir synligere hvilke feil han gjør.

Men viktigst av alt tror jeg er at uavhengige journalister gjør en rederlig jobb, driver dyptgravende journalistikk og avdekker alle feil og uakseptable ting han gjør, og at de dokumenterer det.

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig i det meste du skriver. Men å overse ham, det tror jeg kan være veldig farlig. Vi ser jo hvordan han og støtteapparatet hans forsøker å bryte lover helt uten skrupler, søker personlig vinning osv. Jeg tror at det farligste man kan gjøre nå er å overse ham!

Mobbing av ham som er usaklig og ikke har noe med det han gjør som president, det bør unngås slik at han ikke blir fremstilt som et offer av tilhengerne. Men alt annet urimelig og pussig han gjør som president, det bør slås opp. Når han blir presset gjør han feil, og da blir synligere hvilke feil han gjør.

Men viktigst av alt tror jeg er at uavhengige journalister gjør en rederlig jobb, driver dyptgravende journalistikk og avdekker alle feil og uakseptable ting han gjør, og at de dokumenterer det.

Du har rett! 

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sett innslaget. Han hermet etter den funksjonshemmede journalisten, og han gjorde det på en ondskapsfull måte. Det er mobbing.

Anonymkode: c1ed8...d38

Skrevet

Så det er greit å mobbe mobbere?

Anonymkode: a43e2...13c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...