Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #1 Skrevet 26. mai 2017 Dette kan være tilfeldig, men jeg synes det er rart... Jeg har to barn. Med samme mann. 2 år mellom dem. Første er ikke allergisk mot noe, tåler alt. Alt av mat, kremer og såpe. Men andre... like etter svangerskapet ble jeg hyperallergisk mot "alt". Tåler ingenting lenger. Kom akutt og plutselig. Og hun har også fått masse allergier, både mot mat og kremer. Atopiker, tåler "ingenting"... kan det ha noen sammenheng? Har jeg gjort henne syk? Gikk på en medisin i sv.skapet som ikke skal påvirke noe som helst, men man kan jo begynne å lure!!!! Anonymkode: d0582...db4
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #2 Skrevet 26. mai 2017 Har litt av det samme her. Ikke med meg, men nr 2 (og kanskje 3 også ser det ut til) reagerer med utslett/eksem på alt mulig. Nr 2 har vært mye syk, feberkramper, falsk krupp, astma. Nr 1 har nesten ikke vært syk, annet enn litt forkjølelser o.l. Gjorde ikke noe spesielt annerledes i andre svangerskap ifht første. Symptomene var like også, og begge er født over termin. Yngste er bare baby enda, så det er vanskelig å si noe der. Anonymkode: 5714d...893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå