Gå til innhold

Jeg er omfinget av idioter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i et ungt nabolag og turer på butikken og lekeplassen er et mareritt. Bimboer og tragedier lønnet av NAV for "sosial angst", men som utmerket kan spre sin ignoranse og dumhet både her og der. Har begynt å hate smalltalk, får jo bare enda mer innblikk i hvor tomme hodene deres er. Disse vandrende katastrofene utgjør også foreldregruppa i barnehagen. Høyeste fullførte utdannelse er en helsefagarbeider (hun er en ganske ok 23-åring, men ikke noen gullgruve for konversering) ellers er det null interresse for kunnskap og kultur. Jeg rømmer til byen hver helg for å få sosialt påfyll, og bearbeider mannen så ofte og mye som mulig for å få han med på å flytte.

Flere som har det sånn?

Anonymkode: 9923e...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måten du omtaler andre på ville gjort deg fullstendig uaktuell som venninne - selv om jeg garantert ville vært mer enn interessant nok for deg med min høye utdanning og interesser utenom. Så fordomsfulle personer som du fremstår som her bruker jeg ikke tid på!

Men regner egentlig med at du er det trollet som kjeder deg her i kveld og har startet ene trolltråden etter den andre. Hvis du ikke troller så virker det som om du mangler noe grunnleggende innen dannelse.

Anonymkode: 150f1...498

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bor i et ungt nabolag og turer på butikken og lekeplassen er et mareritt. Bimboer og tragedier lønnet av NAV for "sosial angst", men som utmerket kan spre sin ignoranse og dumhet både her og der. Har begynt å hate smalltalk, får jo bare enda mer innblikk i hvor tomme hodene deres er. Disse vandrende katastrofene utgjør også foreldregruppa i barnehagen. Høyeste fullførte utdannelse er en helsefagarbeider (hun er en ganske ok 23-åring, men ikke noen gullgruve for konversering) ellers er det null interresse for kunnskap og kultur. Jeg rømmer til byen hver helg for å få sosialt påfyll, og bearbeider mannen så ofte og mye som mulig for å få han med på å flytte.

Flere som har det sånn?

Ja. Men DIB er ikke akkurat stedet å trøste seg i vårt tilfelle! 😂😂😂 Her får du mer av det samme (i tillegg til moralsk fordømmelse..)

Anonymkode: fc5e3...113

Skrevet

Hvor bor du? Jeg har bodd mange steder, og aldri opplevd at det bor, kun en type mennesker der.

Anonymkode: 080c1...abc

Skrevet

Høres ut som et rart sted. Jeg har også bodd flere steder, og i flere typer boliger (leilighet, tomannsbolig, borettslag osv.), men aldri opplevd at bare én type mennesker bor der.

"Bimboer og NAV-ere" – da har dere kanskje ikke råd til noe annet dere heller, da?

Anonymkode: 914a3...6f9

Skrevet

LIVSVISDOM : " Om du bare møter dumme rasshøl...så er det du sjøl som er det dumme rasshølet."

Anonymkode: 063b2...cda

Skrevet

Bryr meg vanlegvis ikkje om skrivefeil i innlegg, men feil i denne overskrifta vart no igrunn litt morsomt(og ironisk)  😂😂

Skrevet

Jah.. når alle andre er idioter.. kanskje det er du som egentlig er idiot ;)

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som et rart sted. Jeg har også bodd flere steder, og i flere typer boliger (leilighet, tomannsbolig, borettslag osv.), men aldri opplevd at bare én type mennesker bor der.

"Bimboer og NAV-ere" – da har dere kanskje ikke råd til noe annet dere heller, da?

Bor på hjemgården til mannen, omkring er det et gammelt hybelhus gjort om til små leiligheter, og noen små rekkehus og firemannsboliger. På de andre gårdene bor folk som er 50+. Bortsett fra jordbruk er det noe industri her. Det er alt. Kommunesenteret ligger to mil unna.

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bor på hjemgården til mannen, omkring er det et gammelt hybelhus gjort om til små leiligheter, og noen små rekkehus og firemannsboliger. På de andre gårdene bor folk som er 50+. Bortsett fra jordbruk er det noe industri her. Det er alt. Kommunesenteret ligger to mil unna.

Høres stusselig ut. Men visste du ikke dette før du flyttet dit? Jeg bor i storby og ville ikke flyttet til en gård, spesielt hvis dette er naboene.

Skrevet

Omfinget...

Du kaster vel litt sten i glasshus nå...

Anonymkode: c01b6...128

Skrevet

Noe sier meg at du heller ikke er et gullkorn.......

Anonymkode: aed40...15a

Skrevet

Eneste grunnen til at jeg gikk inn var overskriften 😂

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

LIVSVISDOM : " Om du bare møter dumme rasshøl...så er det du sjøl som er det dumme rasshølet."

Anonymkode: 063b2...cda

Lært den på Livets harde skole?

Den påstanden er bare tøv. Er fullt mulig at hi bor et sted der idealet er å være mest mulig overflatisk fjols...

Anonymkode: 47e09...274

Skrevet

Jeg leste "jeg er omfingret av idioter", og tenkte "wtf var dette for en orgie?!" 😂 

...ser nå at det var skrivefeil og sutring. Litt skuffet i grun 😏 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å drive å presse/bearbeide mannen din til å flytte fra hjemgården er jo bare slemt! Når man finner seg en bonde så er bostedet satt, og det burde du tatt med i beregningen når du innledet et forhold med han.

Anonymkode: d1a3f...569

Skrevet

Jeg bare elsker overskriften til dette innlegget 😂

snakk om å skyte seg selv i foten. 

Anonymkode: bd955...158

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å drive å presse/bearbeide mannen din til å flytte fra hjemgården er jo bare slemt! Når man finner seg en bonde så er bostedet satt, og det burde du tatt med i beregningen når du innledet et forhold med han.

Jeg tenkte jo ikke det kom til å bli fullt så ensomt her :(

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte jo ikke det kom til å bli fullt så ensomt her :(

Men det spiller egentlig liten rolle, det er ikke bare for din mann å selge gården å flytte et annet sted. Hvis han er odelsgutt så er dette et liv han har valgt og da må du som partner enten leve med det eller velge deg et annet liv. Å presse han til å flytte vil mest sannsynlig ikke fungere da han har sterke røtter til gården og ikke minst pliktfølelse, og det vil med stor sannsynlighet ødelegge deres forhold. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men det spiller egentlig liten rolle, det er ikke bare for din mann å selge gården å flytte et annet sted. Hvis han er odelsgutt så er dette et liv han har valgt og da må du som partner enten leve med det eller velge deg et annet liv. Å presse han til å flytte vil mest sannsynlig ikke fungere da han har sterke røtter til gården og ikke minst pliktfølelse, og det vil med stor sannsynlighet ødelegge deres forhold. 

Det er snart det som er alternativet, ta med barna tilbake. De savner det gamle livet de også. Så får vi se om han vil bli med.

Skrevet

Hvor lenge har du bodd der og hva har du gjort for å få venner?

Har du forsøkt å engasjere deg politisk, i bygdekvinnelaget, i revyen, i turistforeningen, idrettslaget eller i 17.maikomiteen? Det krever ofte litt innsats å bli kjent med de menneskene man har mest til felles med, men jeg er ganske sikker på at det ikke er bare idioter i din bygd heller.

Anonymkode: 3068c...ee8

Skrevet

Hvis du vil vekk fra idiotene er ikke DIB rette stedet å henge altså...

Anonymkode: 77630...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...