Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #1 Skrevet 26. mai 2017 Den starter i kveld... Og jeg er ikke muslim, men tenker det sikkert kan være en bra måte å gå raskt ned i vekt på frem til sommeren. Vil i så fall kun droppe mat mellom soloppgang- og nedgang - og fortsatt innta drikke. Det kan kanskje oppfattes som respektløst, men da får jman to fluer i én smekk: prøvd (nesten) hvordan det er å gjennomføre denne fasten og dels bli slankere. jeg vil selvsagt ikke utbasunere det eller si det til noen hvis jeg gjennomfører det... Motforestillinger? Anonymkode: fd25c...cb2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #2 Skrevet 26. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Den starter i kveld... Og jeg er ikke muslim, men tenker det sikkert kan være en bra måte å gå raskt ned i vekt på frem til sommeren. Vil i så fall kun droppe mat mellom soloppgang- og nedgang - og fortsatt innta drikke. Det kan kanskje oppfattes som respektløst, men da får jman to fluer i én smekk: prøvd (nesten) hvordan det er å gjennomføre denne fasten og dels bli slankere. jeg vil selvsagt ikke utbasunere det eller si det til noen hvis jeg gjennomfører det... Motforestillinger? Anonymkode: fd25c...cb2 ....Mente SLÅR to fluer, ikke "får" to fluer... hi Anonymkode: fd25c...cb2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #3 Skrevet 26. mai 2017 Det å velge å ikke spise på dagtid er ikke det samme som å "slenge seg med på ramadan" men du må da gjerne faste på dagtid hvis du tror at det er en effektiv slankekur altså.... Det sier kanskje mer om din kompetanse om mat og helse..... Anonymkode: 23907...991
Pobie Skrevet 26. mai 2017 #4 Skrevet 26. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den starter i kveld... Og jeg er ikke muslim, men tenker det sikkert kan være en bra måte å gå raskt ned i vekt på frem til sommeren. Vil i så fall kun droppe mat mellom soloppgang- og nedgang - og fortsatt innta drikke. Det kan kanskje oppfattes som respektløst, men da får jman to fluer i én smekk: prøvd (nesten) hvordan det er å gjennomføre denne fasten og dels bli slankere. jeg vil selvsagt ikke utbasunere det eller si det til noen hvis jeg gjennomfører det... Motforestillinger? Anonymkode: fd25c...cb2 De jeg kjenner som praktiserer ramadan står opp midt på natten og spiser et digert festmåltid hver natt, og går ikke ned i vekt i det hele tatt. Det er vel strengt tatt ikke ramadan hvis du kun gjør det for fastens skyld, men jeg ser ikke noe galt i å faste et visst antall timer per døgn, så lenge du ikke spiser for mye når du spiser.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #5 Skrevet 26. mai 2017 HI her. Nei, det blir jo ikke på ordentlig når det hovedakelig er med det selvsentrerte og egoistiske motivet å gå ned i vekt fort. Men jeg har venner som er muslimer og som gjør det, så jeg får jo litt innblikk i det de må holde ut, Jeg kommer ikke til å storspise om natten, da - trenger søvn. Det er søevsagt ingen ideel slankemetode, men så veldig skadelig er det ikke for et ellers friskt menneske. Myter om sparebluss-modus, ødelgging av forbrenning osv. bryr jeg meg ikke om... Anonymkode: fd25c...cb2
Rubella Skrevet 26. mai 2017 #6 Skrevet 26. mai 2017 (endret) Når har du tenkt å spise da? Ikke om dagen, men heller ikke om natten? Eller har du tenkt å leve på bare drikke i en hel måned? Endret 26. mai 2017 av Rubella
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #7 Skrevet 26. mai 2017 Fasten nå på sommeren er altfor lang, slanking alene er ikke motivasjon nok til å holde ut. Men kan være godt for å lære seg selvbeherskelse og måtehold. Anonymkode: 11e6e...858
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #8 Skrevet 26. mai 2017 Ja, bli med på den fornuftige "fasten". Sjåfører som dreper andre fordi de ikke er våkne nok til å kjøre bil, helsepersonell som skader pasienter fordi de går nesten hele døgnet uten føde og er oppe om natta istedenfor å sove osv. Anonymkode: 51a75...e09
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #9 Skrevet 26. mai 2017 Hvorfor ikke bare kalle det faste? Hvorfor blande ramadan inn? Anonymkode: 4cf7f...31c
Annanym Skrevet 26. mai 2017 #10 Skrevet 26. mai 2017 De muslimene jeg kjenner, legger på seg under fasten😜! De spiser store måltider seint på kveld/ natt, gjerne flere familier sammen. Så har de lite fysiske utfordringer på dagtid. Dette gjør at de som sagt legger på seg, de tar ikke av! Det virker veldig sosialt da, det skal de ha😉!
Urwa Skrevet 26. mai 2017 #12 Skrevet 26. mai 2017 6 minutter siden, Annanym skrev: De muslimene jeg kjenner, legger på seg under fasten😜! De spiser store måltider seint på kveld/ natt, gjerne flere familier sammen. Så har de lite fysiske utfordringer på dagtid. Dette gjør at de som sagt legger på seg, de tar ikke av! Det virker veldig sosialt da, det skal de ha😉! Enig med deg her hihi😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå