Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #1 Skrevet 26. mai 2017 7 uker siden fødsel og nå de siste dagene har jeg begynt å være så vanvittig varm, helt ekstremt. Svetter og står på. Noen som vet hva det kan være? Anonymkode: cf152...0ff
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #2 Skrevet 26. mai 2017 Hormoner og/eller amming Nå 8 mnd etter siste fødsel må jeg fortsatt kle av meg masse tøy og sitte med håndkle. Anonymkode: 40c99...e99
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #3 Skrevet 26. mai 2017 Det er vanlig å svette mye etter fødsel, men det er vel helst de første ukene. Sikker på at du ikke har feber? Da bør du til lege, det kan være infeksjon i livmoren. Har du vært på 6-ukers kontroll (av deg selv altså)? Anonymkode: e08d7...c9b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #4 Skrevet 26. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hormoner og/eller amming Nå 8 mnd etter siste fødsel må jeg fortsatt kle av meg masse tøy og sitte med håndkle. Anonymkode: 40c99...e99 Så pass. Slitsomt dette 😮 Anonymkode: cf152...0ff
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #5 Skrevet 26. mai 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er vanlig å svette mye etter fødsel, men det er vel helst de første ukene. Sikker på at du ikke har feber? Da bør du til lege, det kan være infeksjon i livmoren. Har du vært på 6-ukers kontroll (av deg selv altså)? Anonymkode: e08d7...c9b Ja, har vært på 6 ukers kontroll, alt bra, er først nå jeg har begynt å svette og være varm 😧😧 Anonymkode: cf152...0ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå