Blomstogbier Skrevet 26. mai 2017 #1 Skrevet 26. mai 2017 Har mye løs hud og veldig heng (4cm?) Jeg ser bulkete ut. Klumpete. Derfor tør jeg ikke å gå i normalt tøy. Går heller i oversize tskjorte. Hva tenker du om det? Er det penest å skjule henget eller å gå i normal tskjorte der henget synes? Føler alle ser ned på en slik kropp. Gjør det ikke selv. Ser jeg en dame som ikke skjuler kroppen sin, men som tør å gå i tskjorte og singlet tenker jeg at hun er sterk. Som ikke bryr seg. Mannen min sier jeg er fin. Men kompleksene mine ødelegger for meg. Hva tenker du når du ser en dame/mor ha heng? Og ikke prøver å skjule det?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #2 Skrevet 26. mai 2017 Jeg syns det er bedre å prøve å kle seg etter den kroppen man har og ikke gå i for trange klær som viser alt. Jeg ser alt for mange som har for trange klær der du kan telle valkene og alt henger ut over buksekanten. Usj Anonymkode: 47e36...e56
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #3 Skrevet 26. mai 2017 jeg tenker at oversized t-shirt er sexy. klær som overlater noe til fantasien og ikke avslører alt man lurer på ved første øyekast er kult :-) Anonymkode: 520e4...a02
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #4 Skrevet 26. mai 2017 Løstsittende bluser er penere enn trange topper...nesten uavhengig av kroppsfasong. Gjerne med trange (dvs, ikke løstsittende) bukser Anonymkode: f1872...ae2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #5 Skrevet 26. mai 2017 Jeg kan ikke si jeg har lagt merke til det mer enn en gang og da var det en person jeg kjente godt som hadde lagt på seg veldig. Anonymkode: b34ed...36b
Marriet Skrevet 26. mai 2017 #6 Skrevet 26. mai 2017 Jeg går aldri med tettsittende overdeler, annet enn singlet og de har jeg under andre løssittende klær. Jeg synes ikke det er pent med tettsittende overdeler og valker. Unntaket må være bikini eller badedrakt. Men jeg er som deg, jeg tenker virkelig ikke over at andre bruker det. Men når jeg ser meg selv i speilet fra siden derimot 😳
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #7 Skrevet 26. mai 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg tenker at oversized t-shirt er sexy. klær som overlater noe til fantasien og ikke avslører alt man lurer på ved første øyekast er kult :-) Anonymkode: 520e4...a02 Ikke hvis man veier 20 kg for mye.. Man blir en sekk Anonymkode: 3adc8...0a8
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #8 Skrevet 26. mai 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke hvis man veier 20 kg for mye.. Man blir en sekk Anonymkode: 3adc8...0a8 ikke automatisk enig i det. hvordan klærene sitter handler også om positur og holdning. og det lille ekstra med detaljer som fokuspunkter. Anonymkode: 520e4...a02
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #9 Skrevet 26. mai 2017 Ikke tettsittende, ikke sekk, veldig fornøyd Jeg bruker str 42/44 ellers, str S i zizzi sine t-skjorter. Har heng. https://www.ellos.no/zizzi/topp/1043296-01 Anonymkode: e3d0d...9bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå