Gå til innhold

Ungen bitt i barnehagen,

Anbefalte innlegg

Skrevet

de vet ikke om det engang. Har ikke sagt noe til meg engang. Fant tannmerker, og fikk historien. Samme barnet som alltid plager. Hvorfor følger ikke barnehagen med? Hvis de 4 voksne ikke klarer å holde styr på 13 3-5-åringer må de kanskje være flere. Eller ansette noen som faktisk følger med. Føler barnet mitt blir mobbet.

Og JA - vi har hatt møte om det

Anonymkode: 216d9...a50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapt av barnehagen. Barnet må jo ha grått? 

Greit å ikke se episoden med så store barn men som sagt, det som skjer etter biting er jo ofte gråt/krangling?

Anonymkode: d7998...06c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slapt av barnehagen. Barnet må jo ha grått? 

Greit å ikke se episoden med så store barn men som sagt, det som skjer etter biting er jo ofte gråt/krangling?

Anonymkode: d7998...06c

Ja. Men barnet sa til meg. "Men zz sa unnskyld, og da er det greit". Nei, det er ikke det, sa jeg! For det andre barnet tror hn kan gjøre hva hn vil, så lenge hn sier unnskyld like etterpå. 
Det er liksom greit å mishandle andre så lenge man sier de magiske ordene etterpå. Tror barnet mitt

Virker som hn tror at det gjelder alt. At det skal ties ihjel. Jeg liker det ikke, har sagt så mange ganger at hn må løpe og si ifra til de voksne (for de følger jo ikke med selv!!!!) 

Anonymkode: 216d9...a50

Skrevet

Har opplevd at barn faktisk ikke gråter eller sier fra om at de har blitt bitt, men oppdaget det selv under bleieskift eller foreldre som har gitt beskjed selv når de leverer dagen etter. 

Men uansett ikke greit med biting. Men det jeg lurer mest på er hvor gammelt er dette barnet? Det er stor forskjell på om det er 2-3 eller om det er 5. For om det er 5 og det er vanlig at det biter eller slår og div,  ville jeg ha fått inn f.eks ppt for å komme til bunns i oppførselen. (ville observert grundig først og prøvd å hatt en voksen på det barnet for å veilede i slike situasjoner) men om det ikke hadde hjulpet ville jeg fått inn annen hjelp. 

Hva gjør de i barnehagen da? 

Anonymkode: 401b3...936

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...