Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #1 Skrevet 26. mai 2017 Han kan skifte humør vekselsvis kjempehappy til sint og utagerende verbalt for ingenting. I går hadde jeg glemt å fjerne dritt fra under støvsugeren. Han begynte å kjefte på meg høyt! Jeg sa dette finner jeg meg ikke i, du skal ikke kjefte på meg!!hvorpå han nedlatende spurte om jeg ikke visste knappene på støvsugeren. Testet meg og kom opp i fjeset mitt med knappene. Jeg sa han ikke skulle teste meg og snakke slik til meg. Jeg er så lei av at når han er i dårlig humør skal han "ta" meg på ting. Han gjorde det så slutt!?! Etterpå hadde vi sex og han spurte om å få filme?!? Dette er veldig ulikt han. Da skulle liksom vi eie den filmen... han skulle også plutselig bruke dildo Osv. Etterpå var liksom ting greit. Slike episoder skjer veldig ofte i det siste. Han sover lite, virker nedstemt, travel, veeeldig svingende humør. Han sier alt jeg gjør irriterer han det ene sekundet det andre står han å jokker på meg som en kåt liten valp. Kritikken er aller verst. Det er noe som ikke stemmer med han. Det han sier og det han gjør, stemmer ikke overrens på en måte. Anonymkode: 47072...185
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #2 Skrevet 26. mai 2017 Hvor mange innlegg skal du lage om denne gale samboeren din og denne støvsugeren?? Anonymkode: c375b...042
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #3 Skrevet 26. mai 2017 Det er jo nesten som man kan begynne å lure på hva som feiler deg? Anonymkode: 2549e...a26
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #4 Skrevet 26. mai 2017 Hæ, er det flere slike innlegg? Anonymkode: febb3...cf9
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #5 Skrevet 26. mai 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor mange innlegg skal du lage om denne gale samboeren din og denne støvsugeren?? Anonymkode: c375b...042 Jeg har aldri skrevt om dette før? Anonymkode: 47072...185
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #6 Skrevet 26. mai 2017 Spiller ingen rolle hva som feiler han, han virker veldig ustabil og slike menn er man ikke sammen med og tvinger ihvertfall ikke bare til å bo sammen med Hilsen hun som har vokst opp med en uredusert og veldig ustabil pappa som er bipolar ++ Anonymkode: 7ed5b...290
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #7 Skrevet 26. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Spiller ingen rolle hva som feiler han, han virker veldig ustabil og slike menn er man ikke sammen med og tvinger ihvertfall ikke bare til å bo sammen med Hilsen hun som har vokst opp med en uredusert og veldig ustabil pappa som er bipolar ++ Anonymkode: 7ed5b...290 Uredusert = umedisinert Anonymkode: 7ed5b...290
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #8 Skrevet 26. mai 2017 Hvis dere har barn, er det direkte uforsvarlig av deg å fortsette å bo med denne mannen. Flytt. Uansett hva som feiler ham - det er ikke din oppgave å finne ut av det og å kurere ham. Anonymkode: bfa77...bc8
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #9 Skrevet 26. mai 2017 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis dere har barn, er det direkte uforsvarlig av deg å fortsette å bo med denne mannen. Flytt. Uansett hva som feiler ham - det er ikke din oppgave å finne ut av det og å kurere ham. Anonymkode: bfa77...bc8 Men barna vil jo bo med han delvis om jeg flytter? Så jeg klarer jo ikke å skjerme dem... han viser ikke denne siden til dem, men det kan jo komme. det er de siste mnd han har blitt helt kokko... han skifter sånn i humøret. Går fra å forgude meg og planlegge fremtiden til å klikke på meg og ville gjøre det slutt. 🙀 Jeg kan ikke ha det sånn og er enig i at barna ikke kan han slik i hjemmet. Jeg forstår bare ikke hva som skjer med han. 🤔 Anonymkode: 47072...185
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #10 Skrevet 26. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men barna vil jo bo med han delvis om jeg flytter? Så jeg klarer jo ikke å skjerme dem... han viser ikke denne siden til dem, men det kan jo komme. det er de siste mnd han har blitt helt kokko... han skifter sånn i humøret. Går fra å forgude meg og planlegge fremtiden til å klikke på meg og ville gjøre det slutt. 🙀 Jeg kan ikke ha det sånn og er enig i at barna ikke kan han slik i hjemmet. Jeg forstår bare ikke hva som skjer med han. 🤔 Anonymkode: 47072...185 Det er stor forskjell på å bo sammen med en "gal" forelder 100% av tiden og tro det er den absolutte sannhet for hvordan pappaer skal oppføre seg og ha skilte foreldre og være hos en "gal" pappa deler av tiden men også få en sunn ballast ved å også være hos en normal og velfungerende mor. Anonymkode: 7ed5b...290
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #11 Skrevet 26. mai 2017 Ta ham med på familievernkontoret asap - ring din NÅ og bestill en time. Så snakker du med ham i helgen, spør hvorfor han har endret seg så mye de siste månedene. Er han fysisk eller psykisk syk går han til legen - han er far, da må han ta ansvar for seg selv slik at han er i stand til å ta vare på barna sine og familien sin. Vil han ikke gå til legen eller innrømme hva problemet er, og om han heller ikke vil til familievernkontoret, da forteller du ham at du mandag ringer tilbake til familievernkontoret og gjør om timen til meklingstime for at dere går fra hverandre. Det er langt bedre for barna å bo med deg og ha det stabilt og ha samvær med far enn å måtte leve 100 % av tiden med en far som er så til de grader ustabil mot mor! Så slutt å bruke barna som unnskyldning, her må du ta ansvar! Anbefaler deg dessuten å ikke la ham filme noe seksuelt. Hvis dere har filmet noe, da bør du sørge for å slette ALT her og nå, for når han er så ustabil vet du ikke hva han kan finne på å gjøre med opptakene enten nå eller etter et brudd. Hva som er årsaken til hans oppførsel spiller ingen rolle, faktum er at han er så ustabil at du må komme deg unna om han ikke er villig til å gå i terapi! Det han viser nå er psykopatiske trekk, men det kan være bipolar diagnose, det kan være han er utro... spiller ingen rolle. Ditt ansvar som mor er å sørge for at barna dine ikke vokser opp 100 % med en så ustabil far! Ring familievernkontoret her og nå! Snakk med ham i helgen. Ev. ring fvk mandag igjen og endre terapitimen til meklingstime om han nekter å bli med. Anonymkode: a39c2...b8d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #12 Skrevet 26. mai 2017 Går han på noen form av treningsdop? Kan det være andre stoffer in i bildet? Høres ut som en typisk mann på anabole steroider spør du meg.... Anonymkode: c73f4...7e7
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #13 Skrevet 26. mai 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ta ham med på familievernkontoret asap - ring din NÅ og bestill en time. Så snakker du med ham i helgen, spør hvorfor han har endret seg så mye de siste månedene. Er han fysisk eller psykisk syk går han til legen - han er far, da må han ta ansvar for seg selv slik at han er i stand til å ta vare på barna sine og familien sin. Vil han ikke gå til legen eller innrømme hva problemet er, og om han heller ikke vil til familievernkontoret, da forteller du ham at du mandag ringer tilbake til familievernkontoret og gjør om timen til meklingstime for at dere går fra hverandre. Det er langt bedre for barna å bo med deg og ha det stabilt og ha samvær med far enn å måtte leve 100 % av tiden med en far som er så til de grader ustabil mot mor! Så slutt å bruke barna som unnskyldning, her må du ta ansvar! Anbefaler deg dessuten å ikke la ham filme noe seksuelt. Hvis dere har filmet noe, da bør du sørge for å slette ALT her og nå, for når han er så ustabil vet du ikke hva han kan finne på å gjøre med opptakene enten nå eller etter et brudd. Hva som er årsaken til hans oppførsel spiller ingen rolle, faktum er at han er så ustabil at du må komme deg unna om han ikke er villig til å gå i terapi! Det han viser nå er psykopatiske trekk, men det kan være bipolar diagnose, det kan være han er utro... spiller ingen rolle. Ditt ansvar som mor er å sørge for at barna dine ikke vokser opp 100 % med en så ustabil far! Ring familievernkontoret her og nå! Snakk med ham i helgen. Ev. ring fvk mandag igjen og endre terapitimen til meklingstime om han nekter å bli med. Anonymkode: a39c2...b8d Er det lurt av meg å snakke med fvk alene først? Eg ønsker ikke at han skal holde på med barna slik som med meg. Jeg ønsker ikke mer samvær enn nødvendig. Men hvordan få til dette? Hi Anonymkode: 47072...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå