Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #1 Skrevet 26. mai 2017 Har ei jente på 2 1/2 år som går på småbarnsavdeling. Nå i sommer går 13 barn sover på storebarn og mitt barn blir det eneste store barnet igjen. Hun er født tidlig på året og skal derfor vente til neste sommer. problemet er at det kun er ett barm som er født samme året. Den gutten er 10mnd yngre. Resten av barna er født i 2016. De 22 andre barna som da går på min datters avdeling er fra 9mnd til 1 1/2år. Personlig mener jeg dette blir veldig kjedelig for min datter. Hun har godt språk og flink motorisk. Jeg tenker at det blir ingen barn å strekke seg til om mitt barn skal gå 15mnd til på en avdeling med bare yngre barn hvor ingen er på samme stadie. Vi har derfor fått valget å bytte til en annen småbarnsavd hvor de har flere barn på samme alder. Barnet kjenner de voksne og barna der sånn passe. Ville du byttet AVD eller latt barnet gå på en avdeling med bare de aller minste? Anonymkode: cb99c...5b9
skinnfilla Skrevet 26. mai 2017 #2 Skrevet 26. mai 2017 Jeg ville ha byttet, de har godt av å leke med barn på egen alder.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #3 Skrevet 26. mai 2017 Byttet. Min datter begynte på småbarn som toåring pga forsinket motorikk, langt sykehusopphold. Hun har nå tatt igjen sine jevnaldrende og kjeder seg med de minste. I vår barnehage har de "fire trinn" hun begynte på første og hopper nå over andre. Det er også viktig for meg at hun får begynne i samme gruppe som sine fremtidige klassekompiser. Anonymkode: 145d2...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå