Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Hei! Jeg har nå de siste dagene hatt ømme bryst, morgen kvalme ene dagen og magesmerter som ligner veldig på mensensmerter.. Jeg er to dager forsinket med mens og er redd for at jeg er blitt gravid. Jeg har allerede "morgentisset" men rett etter dro jeg på butikken å kjøpte enn test. Jeg tok testen med det samme jeg kom hjem og det var klar strek på at den var negativ, men jeg har lest noen kommentarer rundt om at den kan være negativ så neste morgen om jeg tar en ny kan den være positiv.. Hva tror dere? Anonymkode: e0e77...0d6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Glemte også å si at jeg går på pillen!! Anonymkode: e0e77...0d6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 Helt umulig å vite for oss. Man kan bli gravid på pillen, særlig om man slurver litt, men de fleste blir jo ikke det.... Ta en ny test med morgenurin for sikkerhets skyld. Anonymkode: 6facf...01f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Ja. Eller nei. Hvordan tror du at vi kan vite det? Anonymkode: b2283...e6f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 Har du hatt sex, da? Fikk han utløsning inni deg? Da kan du selvfølgelig være gravid, men hvordan i huleste mener du at anonyme i et nettforum skal kunne vite om du er gravid eller ei? Nå er det så vidt jeg vet også slik at graviditet ikke er noe som går veldig fort over, så det vil jo si at du nok tidsnok finner ut om du faktisk er gravid eller ei. Anonymkode: a3d71...834
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei! Jeg har nå de siste dagene hatt ømme bryst, morgen kvalme ene dagen og magesmerter som ligner veldig på mensensmerter.. Jeg er to dager forsinket med mens og er redd for at jeg er blitt gravid. Jeg har allerede "morgentisset" men rett etter dro jeg på butikken å kjøpte enn test. Jeg tok testen med det samme jeg kom hjem og det var klar strek på at den var negativ, men jeg har lest noen kommentarer rundt om at den kan være negativ så neste morgen om jeg tar en ny kan den være positiv.. Hva tror dere? Anonymkode: e0e77...0d6 Klar strek på at den er negativ?? Mener du da at det var kontrollstreken som var klar, eller?? Anonymkode: 73e0c...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå