Gå til innhold

dere som har jenter mellom 4-6 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva liker de ?

mini skal i bursdag til 3 jenter på søndagen som blir 4,5 og 6 år, de går i bhg hans, og er det bra med ca 100 kr på hver ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lego friends, my little pony, shopkins, smykker og sminke ☺

Anonymkode: f43b2...eb9

Skrevet

Hårpynt, glittertusjer, perler, bamser, uteleker osv. Vanskelig å gjøre noe feil om du går i den rosa avdelingen i lekebutikken ;) Elsker dill fra Glitter, hårkritt (farge som går ut i vask), hårspenner med blomster og sommerfugler på, alle de søte barnesmykkene de har der osv.

Her gir folk mellom 50 og 100 kr i gave.

Anonymkode: 11df0...537

Skrevet

Min 4-åring liker lego, male- og skrivesaker, bøker, spiderman og modelleire. 

Anonymkode: 83581...bef

Skrevet

Vi gir en såpebobledings til 99 kr på toys r us

Anonymkode: ab00e...1e6

Skrevet

Mi er snart 5 og hadde elsket alt fra frost...Dagbok med nøkkel på og en kul penn. Hårbøyle med blomst eller annen dilldall pynt. Strutteskjørt. T-skjorte eller genser med prinsesse på. Lebomader. malesaker. Playdough. Perler. Sett til å lage Smykke. Hårbørste med navnet på(husker ikke hvor jeg har sett det). På hennes tror jeg de selger frost klokker(sikkert litt stas i den alderen når de begynner å lære klokka). Ballerinakjole. Ballerinasko. Blaaandt annet 😉 Lykke til. Mitt tips er å ta en tur på hennes, der er mye av det jeg skrev. Nille har også kjekke male og tegneting... 😊

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

50-100 kr er bra. Her går det i Lego Friend, Ty-bamser (nøkkelring), tegne og male-saker, Fake-tatoveringer, klistremerkebøker, bake-saker (prinsessemuffinsformer og glitter-kuler til å pynte med), såpebobler og prompeputer (selvoppblåsbar).

Skrevet

50-100,- er mer enn nok, mine på 4 og 5 år er enkle å glede. Stæsj til håret, små kosebamser (særlig de fra TY) glitterlomnebok, sokker med sommerfugler etc, t-skjorte, kritt, hoppetau. Lego friends/ disney, shopkins, glittertusjer.

Jeg pleier å følge med når BR el Toys r us har 25% på alt og Ark har "Barnas dager" med 50% på leker, tusjer mm og fyller på i gaveboksen hjemme i skapet. Både til gutter og jenter så har jeg alltid noe på lur som har kostet under 100-lappen i innkjøp. 

Anonymkode: 85c1c...433

Skrevet

Tusen takk for svar, var inne og leste de på lørdag,men var bsre innom en liten tur :) ble kritt, og frost spenner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...