Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Den er mer på vår eiendom enn de som eier den. Den sitter utenfor vårt vindu og ser inn. Den ligger i hagemøblene våre. Gruer meg til sommeren og det blir varmt, da kommer den nok inn! Vet at katten ikke kan noe om grenser og slikt, men er det seriøst ikke noen rettigheter vi har? Skal ordne litt bed bak i hagen når det blir varmere, er redd den graver det opp bare? Anonymkode: ee89b...031
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Jeg kjøpte en luftfrisker med ganske kraftig sitronlukt som jeg satte ved hagemøblene våre om natta, da ble det slutt på at nabokatten sov der.. Du kan også kjøpe noe som heter katt-vekk, det liker de ikke lukten av. Kjøp deg en kraftig vannpistol og sprut på den hver gang den kommer. Jeg er veldig glad i katter jeg da, så lenge de ikke tisser i møblene mine plager de ikke meg, men mannen min er veldig allergisk så da er det ikke noe greit å ha de på verandaen. Anonymkode: ea5b4...1c9
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 Du må appellere til eieren. Vet ikke om de kan gjøre noe, men verdt et forsøk. Eller gjør som oss og flytt😞 Naboen der vi bodde før hadde en ukastrert hannkatt som dreit ned hagen vår, sneik seg inn i garasjen og tisset i barnevognen (liten sprekk under porten). Vi kunne ikke lufte i førsteetasjen uten at den kom inn, og hagemøblene var fulle av kattehår. Både jeg og ett av barna er ekstremt allergiske, så det ble uholdbart tilslutt. Her vi bor nå er det også katter. De gjør fra seg i bedene (utrolig iriterende med kattebæsj i urtebedet), men det er til å leve med. Ellers gjør de heldigvis ikke stort av seg. Anonymkode: eff27...dce
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Jeg synes den er søt heldigvis! Men jeg vil ikke ha den så nært oss, da hadde vi skaffet oss katt selv! Snart får vi baby, og jeg vil ikke ha den luskende rundt vognen til babyen når den skal sove. Men det var lurt å kjøpe sånn lukt da! Vil jo ikke være slem med den, men ønsker den ikke oppi møblene våre. I natt hadde det vært vått ute, så det lå en klissbløt katt i møblene våre 😓 Anonymkode: ee89b...031
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjøpte en luftfrisker med ganske kraftig sitronlukt som jeg satte ved hagemøblene våre om natta, da ble det slutt på at nabokatten sov der.. Du kan også kjøpe noe som heter katt-vekk, det liker de ikke lukten av. Kjøp deg en kraftig vannpistol og sprut på den hver gang den kommer. Jeg er veldig glad i katter jeg da, så lenge de ikke tisser i møblene mine plager de ikke meg, men mannen min er veldig allergisk så da er det ikke noe greit å ha de på verandaen. Anonymkode: ea5b4...1c9 Men hvorfor er det NABOENE som må kjøpe inn alt dette?! Det er da katteeierne som bør ta utgiften! Jeg var så letta da mine naboer fikk allergi mot sine egne katter... Anonymkode: 532c8...934
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 Snakk med naboen og forklar på en saklig måte hvor intens den er. Prøv å bli enig om at naboen skal teste disse kattemiddlene og sitronduft. Lyv gjerne på dere en allergi.... Anonymkode: 17e9d...b73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå