Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Jeg hadde negativ test 16 dager etter el, samme dagen kom mensen. Bare at den var rar, det var kun litt gammelt brunt blod, og den varte bare en dag. Nå er det nøyaktig en uke siden, og jeg har el-smerter eller noe i sidene, og svært ømme pupper. Ømme pupper pleier jeg bare å få mellom el og mens. Kan det være en tidlig el, kan det være hormoner på tulltur, som at jeg nærmer meg overgansalderen? For jeg kan jo ikke være gravid iom at testen var negativ så lenge etter el. Jeg hadde el med el-sprøyte, så jeg er ganske sikker på når el var. Anonymkode: a7072...f1d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Det er litt individuelt hvor mye hcg man produserer tidlig i svangerskapet, de listene man ser på nett er jo et gjennomsnitt. Jeg testet ikke positivt før 5 dager etter forventet mens med mitt tredje barn, og syklusen min er regelmessig som en klokke (mensen hver fjerde torsdag ettermiddag). Jeg ville tatt en ny test om jeg var deg. Anonymkode: 49a1c...f19
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er litt individuelt hvor mye hcg man produserer tidlig i svangerskapet, de listene man ser på nett er jo et gjennomsnitt. Jeg testet ikke positivt før 5 dager etter forventet mens med mitt tredje barn, og syklusen min er regelmessig som en klokke (mensen hver fjerde torsdag ettermiddag). Jeg ville tatt en ny test om jeg var deg. Anonymkode: 49a1c...f19 Så selv om jeg hadde tidlig positiv test de tre gangene jeg har vært gravid, må det ikke være slik? Jeg føler egentlig at det er el-smerter jeg har🙄Jeg blir bare litt lei kroppen min, jeg skulle bare ønske den virket som den skulle🙈 Anonymkode: a7072...f1d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så selv om jeg hadde tidlig positiv test de tre gangene jeg har vært gravid, må det ikke være slik? Jeg føler egentlig at det er el-smerter jeg har🙄Jeg blir bare litt lei kroppen min, jeg skulle bare ønske den virket som den skulle🙈 Anonymkode: a7072...f1d Jeg har fire barn, og med tre av de testet jeg positivt den dagen jeg skulle hatt mens. Men med et av dem testet jeg altså ikke positivt før 5 dager etter forventet mens, og da veldig svakt. Jeg aner ikke hva som skjedde den måneden, men noe var det ihvertfall. Enten hadde jeg en sen eggløsning (noe som aldri før har skjedd), kanskje hadde jeg to eggløsninger den måneden (det kan vel en sjelden gang skje at man har to med flere dagers mellomrom) eller jeg produserte for lite hcg til at testen slo ut før det var gått flere dager.... Anonymkode: 49a1c...f19
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 Oki, tok en el-test nå, men den var negativ. Får vel bare vente litt og se, for jeg tror egentlig ikke at jeg er gravid😊Det er bare "noe" på gang i kroppen😏 Anonymkode: a7072...f1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå