Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Noen tips i forhold til 3 åring som ikke vil bæsje på do, kun i bleie? Anonymkode: 34990...575
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Potte Min sønn fikk heller ikke til å bæsje på do. Han var litt engstelig tror jeg, holdt seg fast og var anspent på doen, da kommer jo ikke akkurat bæsjen heller når han sitter der og spenner musklene i angst for å falle nedi Så jeg kjøpte potte. Det gikk strålende, plutselig oppdaget han hvor behagelig det var å bare slippe bæsjen ut uten å få den smurt utover inni bleia, og bare bli tørket og slippe full rumpevask hver gang han bæsjet. Tok under en uke før han var klar for å bæsje på do. Pottetiden ble ganske kort, for når han først fikk det til på potta ble det mye enklere på do. Anonymkode: 13b1e...24f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 ikke stress, da er han ikke klar ennå. min sluttet helt selv nå, han er 4 år og 4mnd, men ingen press og ting har gått veldig fint, ingen tiss eller bæsje uhell ,går fint på do og trenger heller ikke natta bleie, så tenker at din ikke er klar, begynte og gå på do når han var 20mnd,men han ville aldri bæsje på do bare tisse, så han har tisset lenge, har gått uten bleie siden han var 3 år,men ville ha på seg bleie når han bæsjet Anonymkode: 966b3...701
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Min er egentlig klar for å kutte bleie (2 år) sier i fra hver gang hun har tiss og bæsj og vil skifte. Jeg hadde først do-ring da barnehagen ville vi brukte det da potte er uhygenisk og ikke brukes i barnehage. Hun er livredd å sitte uten bukse på do. Kjøpe potte og det fungerte kjempebra. Hun er interessert i do og sitter ofte med klær på der, tar vi av bleia blir hun redd. Det kommer når det kommer, aldri sett en femåring som er redd for do. Anonymkode: 3d5db...377
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå