Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Var med en hjem for noen uker siden. Vi rotet, men ikke sex. Viser seg at vi har ungene motsatt uke/helg. Har skrevet litt sammen, men ikke møtes.Jeg har ikke spurt og ikke han. Tror dere han er interessert? Anonymkode: d77bf...8ac
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Hvis dere begge to nettopp har møttes og begge har barn i ulike helger så er det vel en mulighet for at han er interssert siden dere har skrevet en del sammen. Min erfaring er imidlertid at en mann som er virkelig interessert, han finner muligheter for å møtes, eller tar initiativ. Noen unntak er det, f.eks. de som egentlig er veldig beskjedne. Ta initiativ til å møtes selv og finn ut av det, så slipper du å gruble på det Anonymkode: c2ba1...60b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 Ja, har forskjellige helger. Kan jo være han ikke er nok interessert. Flere? Anonymkode: d77bf...8ac
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Jeg tenker også at han kanskje ikke er interessert nok, dessverre. Min erfaring er at interesserte menn tar initiativ og får ting til å skje, på tross av hindringer. Men det kan jo hende du virker veldig uinteressert, og det kan gjøre han tilbakeholden. Derfor ville jeg tatt initiativ, hvis han responderer godt på det trengte han bare å vite at du er interessert. Dersom han derimot nøler, utsetter og finner grunner til at det er vanskelig, er han ikke interessert. Du må nok satse litt, ikke farlig det, uansett hvordan det går. Går det dårlig går du bare videre, fornøyd med at du ordnet opp og tok kontroll over situasjonen 👍 Anonymkode: 9ddd7...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå