Gå til innhold

Kanskje dumt, men er missunelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

på de som kan handle mat, klær, gå til frisør og annet uten å tenke. Her har jeg lite penger og må nøye vurdere kjøp av mat og klær + handle på salg. Slitsomt.

Anonymkode: 86ada...cac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slitsomt - ja, men mest sannsynlig ikke for alltid. Kjenner dette igjen fra min oppvekst. Tenkte også da at det var evig tilstand og jeg aldri ville få råd til noe. Tenk slik - ved å handle fornuftig på salg og tenke over større kjøp lar du være å ta opp forbrukslån og lignende, og vil være økonomisk uavhengig når du får større inntekt. Hvis du er alenemor, så er det forståelig at det er slik for mange, men som regel går det bedre etter hvert. Klem sendes!

Skrevet

Selvsagt er det dumt å være misunnelig, men også veldig forståelig . Er det bare dn midlertidig situasjon eller mer permanent?

Anonymkode: 71046...1cb

Skrevet

Er alene mor og jobber 80% så kan jo bli forandringer på sikt, men for øyeblikket er det sånn.

Skrevet

Ikke så mange år siden vi var der. Plutselig er det over... og inntekt og utgifter passer bedre sammen!😊

Anonymkode: 1cab8...a80

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er alene mor og jobber 80% så kan jo bli forandringer på sikt, men for øyeblikket er det sånn.

Har du mulighet til å gå opp til full stilling? Det vil utgjøre lite utslag i antall arbeidstimer i uka, men stort utslag pengemessig.

Skrevet

Har ikke muligheter til å gå opp i stilling der jeg er. Vi er to og jobber halveparten hver. I hverdagenpasser det veldig godt med 80% akkuratt nå. Så måtte blitt en bi inntekt da, men hva? Jobber 5 dager en uke og 6 dager en uke. Så har ikke flere dager å jobbe på egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...