Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Jeg sitter her og aner ikke hva jeg skall kjøpe til datteren min på 12. Noen ideer? Klær utgår da hun arver alle klærne til bestevenninnen sin, og det er mange. Interessene hennes har hun fått alt til. Så hva blir det igjen ? Hjelp??? Når jeg spørr henne kommer hun opp med århundrets teiteste forslag. Den ene var en knagg på rommet sitt 🙄 Anonymkode: 5b3f1...e96
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Spinner konsertbilletter reise tusenfryd-tur smykke adidassko trampoline bikini iphone dette ønsker min 12 åring seg. Anonymkode: afad7...614
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #3 Skrevet 24. mai 2017 Har selv en datter på 12 år og hun fikk konsertbilletter i bursdagsgave til sin favorittartist(Ariana grande). Til jul fikk hun UGGS som hun hadde ønsket seg lenge. Ellers blir hun alltid glad for klær,neglelakk,vesker og bøker. Hun setter og pris på pengegaver til jul og bursdag så hun kan kjøpe seg noe hun har lyst på senere. Nå nylig kjøpte hun seg den 2xu tightsen som hun har ønsket seg lenge. Jeg vet hun ønsker seg et smykkeskap så det vurderer jeg å kjøpe til jul/bursdag senere. Tja kommer ikke på noe mer i farta nå. Er jo veldig individuelt hva disse 12 åringene interesserer seg for så ville vurdert en pengegave hvis hun ikke kommer på noe som helst. Så kan hun kjøpe seg noe senere som hun har lyst på 😊 Anonymkode: 48a55...b3e
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sitter her og aner ikke hva jeg skall kjøpe til datteren min på 12. Noen ideer? Klær utgår da hun arver alle klærne til bestevenninnen sin, og det er mange. Interessene hennes har hun fått alt til. Så hva blir det igjen ? Hjelp??? Når jeg spørr henne kommer hun opp med århundrets teiteste forslag. Den ene var en knagg på rommet sitt 🙄 Anonymkode: 5b3f1...e96 Det var vel ikke et teit forslag, det finnes jo mange typer knagger,mange fine og spesielle. Du trenger jo ikke å kjøe en treplanke med tre knagger på. - cottonballs, både små og store/lyslenke - pledd og puter - lampe - noe å ha smykker på eller i - en god og myk matte til å ha på gulvet - ananaspynt - kinobiletter - kokebok - høytalere til mobil - headset - digitalkamera - sengetøy - bok/lydbok - skikkelige tegne/malesaker - klokke - pusslespill - fiskestang Anonymkode: 41098...4df
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #5 Skrevet 24. mai 2017 Ser st konsertbilletter er høyt på listen, men det utgår med høye kneløft i den situasjonen vi er i nå. Grøsser med tanke på VG listen feks! Men dere har gitt meg en del ideer. Tusenfryd billetter, kokebok (det sa hun faktisk at hun ønsket seg), cottonballs (veldig lurt det kommer hun til å elske), høytaler (at jeg ikke kom på det selv) Anonymkode: 5b3f1...e96
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #6 Skrevet 24. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ser st konsertbilletter er høyt på listen, men det utgår med høye kneløft i den situasjonen vi er i nå. Grøsser med tanke på VG listen feks! Men dere har gitt meg en del ideer. Tusenfryd billetter, kokebok (det sa hun faktisk at hun ønsket seg), cottonballs (veldig lurt det kommer hun til å elske), høytaler (at jeg ikke kom på det selv) Anonymkode: 5b3f1...e96 Anonymkode: 41098...4df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå