Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Fikk feriepengene inn på konto. Og etter tilbakebetaling av penger jeg har lånt av regningskonto og betaling til regningskonto for juni er det bare 7000 kr igjen. Anonymkode: 1290e...792
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Men, da har du jo allerede moret deg for de pengene. Du får tenke tilbake på det Anonymkode: 42b05...036
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #3 Skrevet 24. mai 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fikk feriepengene inn på konto. Og etter tilbakebetaling av penger jeg har lånt av regningskonto og betaling til regningskonto for juni er det bare 7000 kr igjen. Anonymkode: 1290e...792 Er det ikke kjekt å få betalt tilbake det du har lånt da. Skjønner at det er litt kjipt, men prioriteringen din er jo helt riktig Anonymkode: dcaef...e2b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 Ja, er jo egentlig fornuftig. Men surt allikevel. Får prøve å se det sånn, men de er gått til sure ting som tannlege osv. Og så har jeg knust skjermen på mobilen så den må fikses. Der ryker ca 1700 kr. Anonymkode: 1290e...792
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #5 Skrevet 24. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, er jo egentlig fornuftig. Men surt allikevel. Får prøve å se det sånn, men de er gått til sure ting som tannlege osv. Og så har jeg knust skjermen på mobilen så den må fikses. Der ryker ca 1700 kr. Anonymkode: 1290e...792 Vet hvordan det er, og det er fryktelig surt, men sånn er det bare. Her går jeg på AAP, så får ikke feriepenger. Men får noe skattefritt og det (+ endel av de vanlige AAP-pengene) går rett i bilreparasjon for å få den gjennom eu-kontroll, det var overhodet ikke forventet. Så det vil si ingen ekstra penger i sommer i det hele tatt. Men det går fint det og, det skal nok bli en fin sommer alikevel. Og det blir det nok for dere og Anonymkode: dcaef...e2b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #6 Skrevet 24. mai 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet hvordan det er, og det er fryktelig surt, men sånn er det bare. Her går jeg på AAP, så får ikke feriepenger. Men får noe skattefritt og det (+ endel av de vanlige AAP-pengene) går rett i bilreparasjon for å få den gjennom eu-kontroll, det var overhodet ikke forventet. Så det vil si ingen ekstra penger i sommer i det hele tatt. Men det går fint det og, det skal nok bli en fin sommer alikevel. Og det blir det nok for dere og Anonymkode: dcaef...e2b Takk for positiv tilbakemeld. Må snu ting til det positivet. Ja, håper på en fin sommer, men tror ikke det blir så mye reising i år. Vi får se kanskje en liten tur. Anonymkode: 1290e...792
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #7 Skrevet 24. mai 2017 Betalte akkurat 62 000 i regninger jeg! Men gjorde det med glede for da forsvant kredittkortet og forbrukslånet! ENDELIG! Det har plaga meg i mange år og nå er jeg gjeldsfri! <3 Kun bolig- og billån har jeg nå Anonymkode: f5256...e91
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #8 Skrevet 24. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Betalte akkurat 62 000 i regninger jeg! Men gjorde det med glede for da forsvant kredittkortet og forbrukslånet! ENDELIG! Det har plaga meg i mange år og nå er jeg gjeldsfri! <3 Kun bolig- og billån har jeg nå Anonymkode: f5256...e91 Så bra. God følelse. Hvor fikk du så mye penger fra? Feriepenger? Anonymkode: 1290e...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå