Gå til innhold

Planer for Kr. himmelfartsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fri i morgen, hva skal dere gjøre på med barna?

Hvor gamle er barna?

Anonymkode: a0d5d...87c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpen gård på Kløfta, hilse på nyfødte lam, hesteridning mm. Barna er 4 og 6 år 

Anonymkode: a6105...dcc

Skrevet

Vi skal på akvariet i bergen. Ungene er 7 og 3 år! De gleder seg. En stund siden sist vi var der! 

Skrevet

Jeg skal lage vaffelrøre så ungene kan steke ute. Gjorde det for litt siden, da var planen at jeg skulle steke men det klarte de vistnok selv. Lagget dobbel røre sist, lurer på om jeg må tripple den eller mer nå siden alt ble tomt. Jeg fikk ikke ett hjerte engang. 

Fra å være to unger, krydde hagen av unger i alle aldere. Så jeg håper jeg slipper å gjøre så mye i morra for jeg kjennr jeg trenger en rolig dag, men utrolig koselig p ha ungen full av unger igjen. Lenge mellom hver gang nå som ungene har blitt fjortiserr og nesten fjortiser. Skal sies at ungene gjør veldig mye når vi ikke legger planer. Nå kom akkurat 12åringen inn, hun har sitti på verandaen med nettbrett, pledd og to pusekatter. Hun ville sitte der og nyte kvelden etter en aktiv så dag i strålende solskinn. Mulig barnebarnet kommer innom i morra, så da blir det litt kos også. 

Anonymkode: e4bc7...22d

Skrevet

De to eldste skal på fjelltur med far og svigerfar,  jeg skal kose meg med minstemann og forhåpentligvis trille en lang tur.

Anonymkode: 74c4e...49d

Skrevet

Skal på familie gudstjeneste og så grille sammen med min mor.

Barna er 2, 5 og 10

Anonymkode: e6e2b...2a1

Skrevet

Vi skal dra og se på himmelfarten. Det blir første gang for oss. Moro for unga. 

Anonymkode: 4fa89...442

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal dra og se på himmelfarten. Det blir første gang for oss. Moro for unga. 

Anonymkode: 4fa89...442

Se på himmelfarten?

Anonymkode: e6e2b...2a1

Skrevet

Vi skal til sjøen. Leke,kose oss,fiske krabber og grille. Barna er 4 og 1 år.

Skrevet

Her er det Hunderfossen som står for tur ✌😀 unga er 2,5 og 4,5 år 😀

Anonymkode: d5089...dfd

Skrevet

Shitvær i Trondheim så vi skal bake en del for å fylle opp fryseren. Boller,rundstykker og kanelboller. Blir noe av det til lunsj. Har en på 4 og en baby

Anonymkode: 96b88...42b

Skrevet

Reiser på langhelg til London senere i dag!!

Anonymkode: c96ea...40a

Skrevet

Hjemmebesøk av bv:( Ikke akkurat sånn at jeg ser frem til det

Anonymkode: 90cf4...993

Skrevet

Har bursdag.. Hater bursdag.. Og så klart måtte den falle på rød dag, så de visste jeg hadde fri fra jobb.. I morgen blir det forhåpentligvis strandkos med barn og venner :)

Anonymkode: 790e7...5aa

Skrevet

Mannen har reist avgårde på tur med de to minste og blir borte til søndag. Eldste skal på overnatting hos bestemoren sin og jeg skal på harrytur med ei venninne 

Anonymkode: 535b3...d2f

Skrevet

Vi skal på tivoli og spise middag på resturant. Stor stas. 

Anonymkode: 86b15...18d

Skrevet
9 timer siden, Elisun skrev:

Vi skal på akvariet i bergen. Ungene er 7 og 3 år! De gleder seg. En stund siden sist vi var der! 

Da sees vi kanskje 😊

Anonymkode: a694c...589

Skrevet

Ingen planer. Deilig det :)

Anonymkode: 19905...df6

Skrevet

Pirbadet. 4 & 9 år. Hvertfall to som gleder seg! 

Anonymkode: f80ea...aba

Skrevet

Vi holder på å bygge hus, og må dit for å rydde litt innendørs, siden både snekker, rørlegger og elektriker har "rotet" så veldig denne uka. 

Så skal vi spise middag hos foreldrene mine, hvor eldste skal bli igjen og overnatte. 

Vi foreldre håper å nyte en litt rolig kveld, om babyen vil sove. 

Anonymkode: f3246...deb

Skrevet

jeg skal bare nyte livet, mini har akkurat dratt på hytta med besteforeldrene :) <3 

Skrevet

Pakker til hyttetur. Jeg og barnet mitt på 6 skal på hytta med mine foreldre. Gleder meg!!

Anonymkode: ef468...b50

Skrevet

Vi har ikke store planer,mannen maler i stua og jeg og ungene sløver 😉

Anonymkode: 382a6...c7b

Skrevet

Planen er å gjøre minst mulig. Er det ikke slitsomt å hele tiden MÅTTE finne på noe? Hverdagen er jammen travel nok som den er...

Anonymkode: 8eb8d...484

Skrevet

Minsta er på liggebesøk og eldste spiller litt her nå. Jeg prøver å få gjort litt i heimen. Godt med fri. 😀

Anonymkode: fa5b3...ea1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...