Gå til innhold

Lillegutt gulpet over matrosdressen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så dum at jeg tenkte han burde prøve den først(tenkte å ha den på etter dåpen). Synes den så litt liten ut så ville prøve den. Og nå gulpet han selvfølgelig over hele dressen mens jeg kledde på. Den var ikke tillegg litt liten men nå få det Være så siden han gulpet over hele. Problemet er at det står at den må renses. Er det noen her som har prøvd i vaskemaskin alikevel? Kjøre på håndvask eller noe annet? 

Anonymkode: 8286a...48b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såsant det ikke er silke så synes jeg det meste tåler vask. Men det er på egen risiko ;) Om du vasker for hånd må du passe på at den ikke blir liggende, vask og skyll den opp med det samme i så fall.

Anonymkode: 56627...6b5

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Såsant det ikke er silke så synes jeg det meste tåler vask. Men det er på egen risiko ;) Om du vasker for hånd må du passe på at den ikke blir liggende, vask og skyll den opp med det samme i så fall.

Nei ikke silke 👍 sjekket på hjemmesiden nå og stod den kunne vaskes på finvask 30 grader så da prøver jeg det. Eneste kjipe nå var at den var hakket for liten 😐

H.i 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei ikke silke 👍 sjekket på hjemmesiden nå og stod den kunne vaskes på finvask 30 grader så da prøver jeg det. Eneste kjipe nå var at den var hakket for liten 😐

H.i 

Uff, ja det er kjedelig :/ Men det er vel bare slike kjipe ting som skjer innimellom. Om den blir fin etter vask så kan du kanskje selge den til noen andre og kjøpe en ny? Da får du i hvert fall litt til å legge til ny dress, og en som han kan ha litt lenger.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Uff, ja det er kjedelig :/ Men det er vel bare slike kjipe ting som skjer innimellom. Om den blir fin etter vask så kan du kanskje selge den til noen andre og kjøpe en ny? Da får du i hvert fall litt til å legge til ny dress, og en som han kan ha litt lenger.

Alt gikk bra i vasken 👍 dåpen er på søndag så rekker ikke ordne ny. Den får bare Være litt liten. Overlever noen timer 😊

H.i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...