GĂ„ til innhold

Hunderfossen VS Kongeparken 🌾

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bestemme oss, barna er 4,7,9 Är.

lillehammer var vi for 6 Ă„r siden med sĂžnnen. Og likte det veldig godt 😊

Kongeparken har vi aldri vert â˜ș 

Anonymkode: 9c0f7...d84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kongeparken er favoritten hos 5 Äringen. GrÄtass bor jo der Ä det er stor stas,Ä det beste av alt,de fÄr kjÞre lekebrannbiler Ä "slukke brann".

Anonymkode: c34a1...47a

Skrevet

Syns kongeparken er kjedelig....

Anonymkode: f6580...43e

Skrevet

9 Äringen vil nok like kongeparken best, for det er meir action for stÞrre barn der, men og mykje kjekt for dei smÄ. Det er iallefall favoritten til mine store tanteungar pÄ 10+. Vi har vore der fleire Är frÄ minste var 3. Hunderfossen har nok meir sjarme og eventyr, som iallefall vi vaksne sette pris pÄ den gongen vi var der.

Skrevet

Ikje sÄ mye for de smÄ. Er et omrÄde ganske med en gang du kommer inn med et tog og karusell til de smÄ. Kan jo vÊre med dem pÄ bobbanen, evt tÞmmerenna da... er nok noen andre karuseller ogsÄ sÄ lenge de er sÄnn 3-4. Men mest gÞy for han pÄ 9 vil jeg tro. GrÄtass er jo supert da... 

Anonymkode: f6a61...1bc

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikje sÄ mye for de smÄ. Er et omrÄde ganske med en gang du kommer inn med et tog og karusell til de smÄ. Kan jo vÊre med dem pÄ bobbanen, evt tÞmmerenna da... er nok noen andre karuseller ogsÄ sÄ lenge de er sÄnn 3-4. Men mest gÞy for han pÄ 9 vil jeg tro. GrÄtass er jo supert da... 

Anonymkode: f6a61...1bc

Minste til HI er 4, og dÄ er det mykje dei kan vere med pÄ.  Brannbilane er ein hit, men og berg og dalbane, karusell, traktorar, bÄtar mm.  Vi har vore der med bÄde 4 og 7 Äring, og dei har storkosa seg.  Men Hunderfossen vert nok heller ikkje feil, sÄ det kjem jo an pÄ kva ellers ein vil ha ut av ferien.  Lillehammer og Gudbrandsdalen, eller Stavanger og JÊrstrendene :)

Skrevet

Jeg synes kongeparken er preget av sin storhetstid pÄ 90 tallet. Litt gammelt og jalla. Hunderfossen er fint, og Lilleputthammer er supert for de smÄ

Anonymkode: 0c89d...69b

Skrevet

hundrefossen er best :) kongeparken er bare mas synes jeg

Skrevet

Kristiansand dyrepark + Abra Havn slĂ„r alt 😉

Anonymkode: 593f4...40c

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...