Gå til innhold

Dere som har pulsklokke, uten belte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere denne i stedenfor vanlig klokke. Jeg tar min aldri av, foruten når jeg lader....

Anonymkode: 5362a...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her :). Kjekt å følge med på sovemonster eller kaloriebruk per dag og hvordan det forandrer seg når jeg kun jogger og når jeg trenner HIIT og styrke. Til og med trenger jeg ikke å ha mobilen på lyd, får alle varslingene på klokka :).

Anonymkode: b40dc...71f

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme her :). Kjekt å følge med på sovemonster eller kaloriebruk per dag og hvordan det forandrer seg når jeg kun jogger og når jeg trenner HIIT og styrke. Til og med trenger jeg ikke å ha mobilen på lyd, får alle varslingene på klokka :).

Anonymkode: b40dc...71f

Ja, akkurat det er veldig deilig ja! 

Anonymkode: 5362a...36a

Skrevet

Jeg har min på såfremt den ikke må lades, og da prøver jeg å time det med enten natta, eller når jeg sitter her inne og leser da jeg lader den i pc'en :)

Skrevet

Har den på stort sett hele tiden! Er en fitbit, så jeg bruker den primært til å motivere meg til å faktisk gå 12000 skritt hver dag ettersom jeg ikke er glad i trening og føler jeg i det minste må gå litt. Men det har vært gøy å følge med på at hvilepulsen min har økt etter jeg ble gravid. 

Skrevet

Ja, bruker min som klokke. Har ikke klokke i tillegg. Bruker den hele døgnet, unntatt når jeg dusjer eller når den lader.

Anonymkode: 60125...e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...