Gå til innhold

Hvordan reagere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal selge huset vårt. Ei venninne har lagt ut linken. Nå sitter det to stk og kommenterer på hvor overpriset dette huset er, og alle husets "feil". Venninnen som har lagt ut dette er ikke å nå på et par dager... Jeg kjenner ikke de som kommenterer... Jeg er rasende her jeg sitter, så utrolig frekke kjerringer!

Anonymkode: b5675...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare å legge inn en kommentar, nå får dere gi dere. Kanskje de prøver å snakke ned prisen og er interesserte

Anonymkode: 96b8f...480

Skrevet

Herlighet la det nå være. Hun kan da vel slette kommentarene eller svare på de selv når hun logger seg på igjen. Ikke fall for fristelsen ved å kommentere etter disse frekke kjærringene.

Anonymkode: c1590...e3b

Skrevet

De har da lov å kommentere og mene akkurat hva de vil. Hvis du ikke vil at folk skal mene noe om huset, ikke annonser det offentlig.

Anonymkode: 27d55...5af

Skrevet

Du må nesten tåle at folk mener noe om en bolig som selges - det er tross alt et hus og ikke ditt nyfargede hår som diskuteres. 

Skrevet

Overpriset er det helt sikkert uansett for det er alt om dagen. Mange dumme nek der ute. Uansett skjønner jeg du blir irritert for hjemmet er noe man bryr seg om og at noen kritiserer det åpenlyst på face er ikke hyggelig. 

Anonymkode: d310c...f29

Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke si noe. Folk har da rett til å mene hva de vil, dette må du tåle. Du driter deg ut hvis du sier noe

Anonymkode: 92102...f7c

Skrevet

Aldri sett at folk kommenterer stygt under husannonser-hvor frekke og dumme kan man bli liksom. Noen eier ikke folkeskikk. Ikke skriv noe, de som leser kommentarene tenker sikkert som jeg; "ufint og upassende". Unner man ikke folk å få mest mulig for huset sitt og evt feil og mangler stør jo i takstrapport og egenerklæring. Lykke til med salget. 

Anonymkode: 1cde1...a93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...