GĂ„ til innhold

Bikinitid og det helv....kroppspresset😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÄ bare ytre og sutre  litt over disse bikini reklamene som gÄr pÄ tv'n nÄ, tenker da spesielt pÄ reklamen til H&M og Cubus.

HÞye og slanke modeller som viser "formene" sine i de lekreste smÄ bikinier. OgsÄ stÄr jeg der da, i prÞverommet og ser ut som en strandet blÄhval som iallefall ikke burde vise seg i bikini i sommer. Det er slik jeg fÞler det etter Ä ha sett disse reklamene, jeg er ikke tjukk, men jaggu meg ser jeg ikke ut som de pÄ TV' heller :( 

jeg vet jeg kan gi en god faen, burde gjÞre det, men jeg klarer ikke helt det heller, og jeg en voksen dame.....stakker de unge nÄ til dags, kroppspresset vil ingen ende ta :( 

Anonymkode: f6ab2...96d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nÄ, frk Nilsen skrev:

tv%C3%A5-steg-till-snygg-bikinikropp.gif

Hadde det vĂŠrt sĂ„ enkelt du 😅

Skrevet

Du mÄ tenke pÄ hvem du sammenligner deg med.

Har du en 35 Är gammel mammakropp skal du sammenligne deg med andre 35 Är gamle mammakropper og ikke en 18 Är gammel barnlÞs fotomodell.

Sjekk her, HM har ikke bare magre 19-Äringer i stallen ;)

http://www.hm.com/no/products/ladies/hm_plus/swimwear

Anonymkode: f60bf...985

Skrevet

ALLE ser ut som bleikfeite hvalrosser i prÞverom! 

Hadde du blitt sminket, glosset, stylet og retusjert som de modellene er blitt, hadde du ogsÄ sett smashing ut :)

Ta pĂ„ deg bikini, smil fordi du har en kropp og nyyyyyt livet! Herrefred, jente, livet er for kort til Ă„ gremmes over bagateller. Jeg er sikker pĂ„ at du er nydelig đŸ‘đŸ»

Skrevet

Men hvorfor vil du gÄ i bikini? Lett sommerkjole eller skjÞrt og bluse er jo mye finere..

Anonymkode: d5081...50a

Skrevet

Se pÄ Kappahl sin reklame i stedet. De bruker modeller i forskjellige str.

Og kroppspresset legger du opp til selv....

Anonymkode: 1ed12...02a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor vil du gÄ i bikini? Lett sommerkjole eller skjÞrt og bluse er jo mye finere..

Anonymkode: d5081...50a

Men dog litt upraktisk Ä bade med. 

Skrevet

Hoho, du har ikkje vore stor nok! Eg forventar absolutt ikkje at eg skal sjĂ„ ut som ein modell, det har eg aldri gjort, og eg spradar fornĂžgd rundt med bikini pÄ kroppen min eg😎. 

Skrevet

Slutt Ä se pÄ TV, bestem deg for at du er god nok akkurat som du er. Jeg gÄr i bikini med min hengemage, og lar bikinelinjen vÊre urÞrt og leggene er ogsÄ ubarbert. 

Jeg skal vÊre et forbilde for mine 3 jenter, og de skal ikke se En mamma som skammer seg over kroppen sin. 

PrÞv selv, det er utrolig befriende! 

Skrevet

Hvem faen bryr seg? 

Anonymkode: 0a954...b55

Skrevet

Jeg sier som Per Fugli -"Vi mĂ„ gi litt mer faen!" 😉👍 

Er du klar over hvor lite interessant bĂ„de du og jeg egentlig er for andre?! Som regel er du glemt pĂ„ et Ăžyeblikk... Det kan hĂžres deprimerende ut, men samtidig utrolig befriende! 😎 

Ta pÄ deg bikini hvis det er varmt, og glem blekfeitheten.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvem faen bryr seg? 

Anonymkode: 0a954...b55

Jeg, noe som bidro til spiseforstyrrelser i 20 Ärene! Fikk hjelp, men det vil alltid henge med meg dessverre! 

Takk for svar alle sammen, dere har sÄ rett og jeg misunner dere virkelig den "gi faen" holdningen dere har, kjempe bra :) 

jeg vet at jeg ikke kan sammenligne meg meg selv med disse modellene, men det er likevel provoserende da det finnes langt flere ungjenter som er mye mer sÄrbare enn en litt dvasken  smÄbarnsmor som meg :P 

Jeg skal heller prÞve Ä vÊre stolt over hva kroppen min har gjennomgÄtt, nemlig bÊrt fram et barn, noe den viser :) 

Skrevet

Er helt enig med deg HI. Hadde det bare vĂŠrt sĂ„ enkelt Ă„ kla pĂ„ seg den "gi faen" holdningen noen har (jeg misunner dere!) men det er lettere sagt enn gjort. Jeg sliter selv med spiseforstyrrelser, og har gjort det i mange Ă„r Anser meg selv for forholdsvis frisk, men er nok ikke det og vil nok aldri bli det. Jeg kjenner pĂ„ den fĂžlelsen av Ă„ se disse perfekte bikinikroppene over alt nĂ„r vĂ„ren og sommeren nĂŠrmer seg, det er ikke alltid sĂ„ enkelt. For min del handler jo spiseforstyrrelsene om noe langt mer komplekst enn utseende, men det er jo en del av det. Jeg tenker meg gru pĂ„ unge jenter og gutter som mĂ„ vokse opp med det kroppspresset vi ser i dag, som er ti tusen ganger verre enn det var da jeg var ung. SoMe bidrar jo til de grader til at de blir eksponert for dette pĂ„ en helt annen mĂ„te enn fĂžr. Jeg applauderer de kleskjedene som viser mer "normale" kropper i bikini og badetĂžy, det betyr SÅ mye. Selv om man vet med seg selv at kropper kommer i alle former og fasonger, og at modellene som blir brukt i reklamer ikke akkurat er gjennomsnittet, er det lett Ă„ glemme nĂ„r man ser store plakater med perfekte kropper nĂ„r bikinisesongen nĂŠrmer seg.

Jeg gÄr aldri i bikini med mindre jeg er i utlandet pÄ badeferie. Litt av grunnen er at jeg, som 39-Äring, ser mer ut som en 10-Äring og fÞler meg lite feminin og flott med beinete bryst, ingen pupper og utstikkende hoftebein.

Anonymkode: de419...6a3

Skrevet

KJÆRE DAMER: DERE ER SÅ FANTASTISK FLOTT I DEN "DRESSEN" DERE HAR ALLEREDE! MED ELLER UTEN BIKINI!đŸ€— HILSEN DAMA SOM ER HELT HETEROFIL ASSA!!!!😂 GI BÆSJ I H&M OG NYT STRAND LIVETđŸ€—

Anonymkode: 44f9d...571

Skrevet

Alle mennesker er flotte uansett form og fasong!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...