Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 MÄ bare ytre og sutre  litt over disse bikini reklamene som gÄr pÄ tv'n nÄ, tenker da spesielt pÄ reklamen til H&M og Cubus. HÞye og slanke modeller som viser "formene" sine i de lekreste smÄ bikinier. OgsÄ stÄr jeg der da, i prÞverommet og ser ut som en strandet blÄhval som iallefall ikke burde vise seg i bikini i sommer. Det er slik jeg fÞler det etter Ä ha sett disse reklamene, jeg er ikke tjukk, men jaggu meg ser jeg ikke ut som de pÄ TV' heller  jeg vet jeg kan gi en god faen, burde gjÞre det, men jeg klarer ikke helt det heller, og jeg en voksen dame.....stakker de unge nÄ til dags, kroppspresset vil ingen ende ta  Anonymkode: f6ab2...96d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 Akkurat nĂ„, frk Nilsen skrev: Hadde det vĂŠrt sĂ„ enkelt du đ Anonymkode: f6ab2...96d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 Du mÄ tenke pÄ hvem du sammenligner deg med. Har du en 35 Är gammel mammakropp skal du sammenligne deg med andre 35 Är gamle mammakropper og ikke en 18 Är gammel barnlÞs fotomodell. Sjekk her, HM har ikke bare magre 19-Äringer i stallen http://www.hm.com/no/products/ladies/hm_plus/swimwear Anonymkode: f60bf...985
MerraSomGĂ„r Skrevet 23. mai 2017 #5 Skrevet 23. mai 2017 ALLE ser ut som bleikfeite hvalrosser i prĂžverom! Hadde du blitt sminket, glosset, stylet og retusjert som de modellene er blitt, hadde du ogsĂ„ sett smashing ut Ta pĂ„ deg bikini, smil fordi du har en kropp og nyyyyyt livet! Herrefred, jente, livet er for kort til Ă„ gremmes over bagateller. Jeg er sikker pĂ„ at du er nydelig đđ»
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #6 Skrevet 23. mai 2017 Men hvorfor vil du gÄ i bikini? Lett sommerkjole eller skjÞrt og bluse er jo mye finere.. Anonymkode: d5081...50a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #7 Skrevet 23. mai 2017 Se pÄ Kappahl sin reklame i stedet. De bruker modeller i forskjellige str. Og kroppspresset legger du opp til selv.... Anonymkode: 1ed12...02a
Syngensang Skrevet 23. mai 2017 #8 Skrevet 23. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor vil du gĂ„ i bikini? Lett sommerkjole eller skjĂžrt og bluse er jo mye finere.. Anonymkode: d5081...50a Men dog litt upraktisk Ă„ bade med.Â
Syngensang Skrevet 23. mai 2017 #9 Skrevet 23. mai 2017 Hoho, du har ikkje vore stor nok! Eg forventar absolutt ikkje at eg skal sjĂ„ ut som ein modell, det har eg aldri gjort, og eg spradar fornĂžgd rundt med bikini pÄ kroppen min egđ.Â
Brillefanten Skrevet 24. mai 2017 #10 Skrevet 24. mai 2017 Slutt Ă„ se pĂ„ TV, bestem deg for at du er god nok akkurat som du er. Jeg gĂ„r i bikini med min hengemage, og lar bikinelinjen vĂŠre urĂžrt og leggene er ogsĂ„ ubarbert. Jeg skal vĂŠre et forbilde for mine 3 jenter, og de skal ikke se En mamma som skammer seg over kroppen sin. PrĂžv selv, det er utrolig befriende!Â
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #11 Skrevet 24. mai 2017 Hvem faen bryr seg? Anonymkode: 0a954...b55
litekreativtbrukernavn Skrevet 24. mai 2017 #12 Skrevet 24. mai 2017 Jeg sier som Per Fugli -"Vi mĂ„ gi litt mer faen!" đđ Er du klar over hvor lite interessant bĂ„de du og jeg egentlig er for andre?! Som regel er du glemt pĂ„ et Ăžyeblikk... Det kan hĂžres deprimerende ut, men samtidig utrolig befriende! đ Ta pĂ„ deg bikini hvis det er varmt, og glem blekfeitheten.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #13 Skrevet 24. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvem faen bryr seg? Anonymkode: 0a954...b55 Jeg, noe som bidro til spiseforstyrrelser i 20 Ärene! Fikk hjelp, men det vil alltid henge med meg dessverre! Takk for svar alle sammen, dere har sÄ rett og jeg misunner dere virkelig den "gi faen" holdningen dere har, kjempe bra  jeg vet at jeg ikke kan sammenligne meg meg selv med disse modellene, men det er likevel provoserende da det finnes langt flere ungjenter som er mye mer sÄrbare enn en litt dvasken  smÄbarnsmor som meg  Jeg skal heller prÞve Ä vÊre stolt over hva kroppen min har gjennomgÄtt, nemlig bÊrt fram et barn, noe den viser  Anonymkode: f6ab2...96d
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #14 Skrevet 24. mai 2017 Er helt enig med deg HI. Hadde det bare vÊrt sÄ enkelt Ä kla pÄ seg den "gi faen" holdningen noen har (jeg misunner dere!) men det er lettere sagt enn gjort. Jeg sliter selv med spiseforstyrrelser, og har gjort det i mange Är Anser meg selv for forholdsvis frisk, men er nok ikke det og vil nok aldri bli det. Jeg kjenner pÄ den fÞlelsen av Ä se disse perfekte bikinikroppene over alt nÄr vÄren og sommeren nÊrmer seg, det er ikke alltid sÄ enkelt. For min del handler jo spiseforstyrrelsene om noe langt mer komplekst enn utseende, men det er jo en del av det. Jeg tenker meg gru pÄ unge jenter og gutter som mÄ vokse opp med det kroppspresset vi ser i dag, som er ti tusen ganger verre enn det var da jeg var ung. SoMe bidrar jo til de grader til at de blir eksponert for dette pÄ en helt annen mÄte enn fÞr. Jeg applauderer de kleskjedene som viser mer "normale" kropper i bikini og badetÞy, det betyr Sà mye. Selv om man vet med seg selv at kropper kommer i alle former og fasonger, og at modellene som blir brukt i reklamer ikke akkurat er gjennomsnittet, er det lett Ä glemme nÄr man ser store plakater med perfekte kropper nÄr bikinisesongen nÊrmer seg. Jeg gÄr aldri i bikini med mindre jeg er i utlandet pÄ badeferie. Litt av grunnen er at jeg, som 39-Äring, ser mer ut som en 10-Äring og fÞler meg lite feminin og flott med beinete bryst, ingen pupper og utstikkende hoftebein. Anonymkode: de419...6a3
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #15 Skrevet 24. mai 2017 KJĂRE DAMER: DERE ER SĂ FANTASTISK FLOTT I DEN "DRESSEN" DERE HAR ALLEREDE! MED ELLER UTEN BIKINI!đ€ HILSEN DAMA SOM ER HELT HETEROFIL ASSA!!!!đ GI BĂSJ I H&M OG NYT STRAND LIVETđ€ Anonymkode: 44f9d...571
mipsmaster Skrevet 24. mai 2017 #16 Skrevet 24. mai 2017 Alle mennesker er flotte uansett form og fasong!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ