Gå til innhold

Hjelp meg å tenke klart, jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på telefonen til mannen, og ja, jeg vet det er dumt å snike. Men han kom nettopp hjem fra jobbreise og hauker over telefonen som en gal, og pga tidligere erfaringer begynte varsellampene å blinke.

Han hadde laget en annen facebookprofil med et annet navn og uten bilder, og det var IKKE få han hadde flørtet med. Over hundre forskjellige damer, leste selvfølgelig ikke gjennom alle, men var spesielt ei jeg la merke til han hadde chattet med over lang tid. Der han fortalte hvor nydelig hun var og at han skulle lage kyllingcurry (?) til henne da hun elsker det. Skal sies at det er det eneste mannen kan å lage. Han ville gå ut med henne, og spare penger for å dra til Phillipinene med henne osv. Det var garantert flørting. Der han spør om hun savner ham osv..

Jeg konfronterte ham, og han blånektet. Han påstod at kollegaen hans hadde vært inne på hans egenprofil da han ikke hadde 3G igjen på tlf, så han lånte mannens. Jeg har fersket mannen før, så stoler ikke på han. Jeg sa at jeg kjente igjen måten han skrev på, og at det var rart at hun han hadde pratet med masse gratulerte han med dagen på akkurat hans bursdag. 

Enda på visa var at jeg gikk opp i andreetasjen, og han kom opp etter ca. 15 min. Han sa at han kunne bevise at det var kollegaen hans, han ringte han foran meg og spurte om det var hans messenger som er på mannens tlf og han sa ja. Jeg er ikke dum, og vet at den tiden jeg gikk opp hadde han pratet med ha og avtalt at han skulle si det var hans. 

Jeg spurte hvorfor han hadde slettet WhatsApp-samtalen med kollegaen og han påstod først at de ikke hadde snakket før der (han juger selvfølgelig) plutselig sier han at det kan være vår 4-åring som hadde slettet det.

Uansett, han blånekter fortsatt. Jeg orker ikke diskusjon og sa at når han bestemmer seg for å være ærlig kan vi prate. Jeg kjenner at den jeg engang trodde var min trygge klippe er en helt annen, juger og bedrar. Ellers er han er toppers mann, stiller opp, gjør husarbeid, er snill som dagen langt osv. Aner ikke hva jeg skal tro. Han blånekter altså. Men jeg vet jo selv hva jeg så. Når han gikk inn for å legge barnet tok han også med telefonen, noe han ALDRI gjør.

Ble veldig langt dette, men jeg trenger deres hjelp; jenter. Fortsette å ignorere han til han er ærlig? Eller drite i det og late som ingenting? Tenker det er feil å bryte opp en familie pga. dette. 

Anonymkode: 4d334...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ingen tillit til mannen, men mener det ikke er grunn til å bryte opp? Hva må til da? For meg er tillit det desidert viktigste i et forhold. Å drite på draget er en ting, men å lyve og skjule ting over tid i tillegg er dealbreaker. 

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg så fryktelig mye om hva han sa, egentlig, jeg hadde bare dratt min vei. Hvorfor tenker du at det er feil å bryte opp en familie på grunn av dette? Du har ingen tillit til han. 

Skrevet

Mannen har gjort det før - eller noe som ligner og som gjør at du ikke har tillit til ham. Nå er han igang igjen, nå med kontakt med over hundre damer på en falsk fb-profil.

Som de over sier, et forhold uten tillit er ikke et forhold, det er en metode å bli brutt ned av partneren. Et mann som ikke bare lyver, men nekter når ha er fersket og i tillegg får andre til å lyve for ham, det er en mann som har NULL respekt for deg.

Det er ikke du som bryter opp familien, det er det han som gjør!

Hva har han gjort tidligere siden du ikke har hatt tillit til ham tidligere heller? Hva ble dere enige om etter det som skjedde tidligere, hvilken avtale gjorde dere den gangen ang. kjøreregler for forholdet?

Jeg hadde ikke latt en mann fortsette å behandle meg slik! Fool me once, shame on you - fool me twice, shame on me...

Anonymkode: 411d5...c1f

Skrevet

Det er det med bursdagen som beviser at det er mannen din som skrev meldingene. Han bryr seg tydeligvis ikke om deg, eller familien deres, i det hele tatt. Jeg vet at det er utrolig sårt, men det er ikke du som bryter opp denne familien.

Anonymkode: 5305c...f95

Skrevet

Meldingene og den mulige utroskapen skulle jeg nok ha taklet. 

At han tok meg for en lettlurt idiot, det hadde jeg derimot aldri kunnet leve med.

Anonymkode: 757bb...8aa

Skrevet

Han der hadde jeg ikke giddet å snakke med en gang. Notorisk løgner og helt skruppelløs. Hadde kuttet han tvert!

Anonymkode: 746c2...bb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...