Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Så at begge ungene har 1 shorts hver. Jeg synes det er litt lite. Må handle mer snart... Men hvor mye bør de ha? Hvor mange shortser hver? Holder det med 3? Anonymkode: 0fe1b...97b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Fuglene vet? Spørs om du skal til Bartebyen, lego friends eller pinjata? Og om du skal bort en dag, 2 uker eller 1 år? Kan du skylle i bekken? Anonymkode: e2a4b...7b8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fuglene vet? Spørs om du skal til Bartebyen, lego friends eller pinjata? Og om du skal bort en dag, 2 uker eller 1 år? Kan du skylle i bekken? Anonymkode: e2a4b...7b8 Ehm.. hjemme.. Jeg spør om garderoben til barna Det er jo 19-20 grader for tiden her Anonymkode: 0fe1b...97b
It's all about me Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 Selv har jeg en uskreven regel for meg selv, de skal ha minimum 7 av hver ting slik at jeg kun skal trenge å vaske en gang i uka. Selvfølgelig er det noen unntak som morgenkåpe, kosedress, badetøy og lignende som de bare har en/to av og den andre veien med undertøy.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #5 Skrevet 23. mai 2017 2 minutter siden, +++ skrev: Selv har jeg en uskreven regel for meg selv, de skal ha minimum 7 av hver ting slik at jeg kun skal trenge å vaske en gang i uka. Selvfølgelig er det noen unntak som morgenkåpe, kosedress, badetøy og lignende som de bare har en/to av og den andre veien med undertøy. Ok. Men jeg vasker stort sett hver dag, noen ganger hver 2. eller 3. dag, men det er mye vask. Derfor jeg ble usikker på hvor mye jeg faktisk trenger. Anonymkode: 0fe1b...97b
Nyttårs barn Skrevet 23. mai 2017 #6 Skrevet 23. mai 2017 3 shortser må de ha ja. Gutten her har 4 og minst 10 tskjorter, men mange av de er både to og tre år gamle. Jenta har omtrent det samme, bare at her er noe erstattet av skjørt/bluser og sommerkjoler. Men mine har alltid klær fra i fjor som passer, synes det er fascinerende at noen barn vokser ut av alt av klær fra et år til et annet
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #7 Skrevet 23. mai 2017 3 minutter siden, Nyttårs barn skrev: 3 shortser må de ha ja. Gutten her har 4 og minst 10 tskjorter, men mange av de er både to og tre år gamle. Jenta har omtrent det samme, bare at her er noe erstattet av skjørt/bluser og sommerkjoler. Men mine har alltid klær fra i fjor som passer, synes det er fascinerende at noen barn vokser ut av alt av klær fra et år til et annet Så din 1-åring brukte samme størrelsen som 3-åring? Anonymkode: 0fe1b...97b
Nyttårs barn Skrevet 23. mai 2017 #8 Skrevet 23. mai 2017 Jeg har litt større barn enn det. Og klart at i de første leveårene skjer det mye.
Nyttårs barn Skrevet 23. mai 2017 #9 Skrevet 23. mai 2017 Akkurat nå, Nyttårs barn skrev: Jeg har litt større barn enn det. Og klart at i de første leveårene skjer det mye. Sønnen min fikk to nye shortser i år. Da hadde han to fra før av som passer enda, de er ifra i forfjor. Da var de godt snurpet inn i livet, nå trenger vi ikke det lenger.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #10 Skrevet 23. mai 2017 Vi har 5 vanlige shortser, 1 dedikert badeshorts og 2 andre shortser som kan brukes som både vanlig og badeshorts til 11-åringen. T-skjorter har vi minst 12 av. Til babyen har vi 5 korterma + korte bein dresser, 3 shortser, 4 t-skjorter, minst 8-10 korterma bodyer + langerma. Har i tillegg bukser. Noen dager må vi bytte tøy 2-3 ganger per dag så det er nødvendig med en del tøy. Jeg tenker at det man minimum kommer unna med hvis man vasker hver dag er 3 shortser (hvorav en til bading), 5-6 t-skjorter/korterma bodyer. Anonymkode: f32b9...d71
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #11 Skrevet 23. mai 2017 Sønnen min har nå fire shortser som passer, det blir litt knapt, men det er fordi det bare er meg og han her, så maskinen går ikke så ofte Minimum 3, da har du skift om de skulle bli bløte/søle på seg Og du som har barn som passer inn i noe fra året før: du er heldig! Her har ikke noe blitt brukt to sesonger på rad..vokser som ugress, og selv det å ha en genser et halvt år er et mirakel. Anonymkode: 3ce13...609
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #12 Skrevet 23. mai 2017 Det kommer jo litt an på, her trenger barna en god del tøy og sko pga de er veldig aktive og er mye ute på tur og på bondegård, så det blir fort både skittent og slitt. Anonymkode: ff0c0...202
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #13 Skrevet 23. mai 2017 Datteren min blir snart 6 år. Hun passer ingenting fra sist sommer. Anonymkode: 9b6ef...d0b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #14 Skrevet 23. mai 2017 Hi her Det er tiltenkt barnehagebruk i all hovedsak. De er ute i stein, gjørme, på gress og i sand hele dagen når det er fint vær.. Men slites nok mer på knær enn på shortser da Anonymkode: 0fe1b...97b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #15 Skrevet 23. mai 2017 2-åringen har til sommersesongen: 7 t-skjorter 5 langbukser 5 shorts 2 bluser 3 cardigans 3 gensere 4 sommerkjoler 2 badebukser 2 buksedressr 2 par joggesko 1 par sandaler 1 par pensko 1 par gummistøvler 1 vindjakke 1 regndress 1 sommerkåpe I tillegg har hun ca 20 par sokker og underbukser. Solhatter og dill. Anonymkode: aaa9d...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå