Gå til innhold

Intensivsykepleier RH, lønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva lønnen som intensivsykepleier på Rikshospitalet er? Med Max ansinitet? 

Anonymkode: c4d69...71d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt jeg 🙂

Skrevet

A N S I E N N I T E T

Anonymkode: a2053...ee5

Skrevet

Da lurer jeg på hva lønnen er med full ansinitet som intensivsykepleier på Rikshospitalet. 🙂

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

A N S I E N N I T E T

Tror du må lese hovedinnlegget en gang til.... 

Lurte på lønnen som intensivsykepleier med full ansinitet.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tror du må lese hovedinnlegget en gang til.... 

Lurte på lønnen som intensivsykepleier med full ansinitet.

Ja, og da tenkte jeg å gjøre deg oppmerksom på en sjenerende skrivefeil.  Ikke gjør den en gang til i søknaden om du ønsker stilling som intensivsykepleier på RH. 

Skrevet

Mitt inntrykk er at du kan forhandle det til iallefall 50 000 (kanskje mer) over det som er tariff,  (=500 000 ved tiårs ansiennitet tror jeg). Jobber i et av sykehusene utenfor Oslo og stor forskjell på hva som tilbys av lønn i Oslo og utenfor Oslo. Stå på, har du pendlervei, er det mye mulig du får dekket månedskort også-mangel på dyktige intensivsykepleiere. 

Anonymkode: 99975...22a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og da tenkte jeg å gjøre deg oppmerksom på en sjenerende skrivefeil.  Ikke gjør den en gang til i søknaden om du ønsker stilling som intensivsykepleier på RH. 

Ingen søknad skrevet feil, hvis du lurer så var det autokorrekturen som slo inn 🙂

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mitt inntrykk er at du kan forhandle det til iallefall 50 000 (kanskje mer) over det som er tariff,  (=500 000 ved tiårs ansiennitet tror jeg). Jobber i et av sykehusene utenfor Oslo og stor forskjell på hva som tilbys av lønn i Oslo og utenfor Oslo. Stå på, har du pendlervei, er det mye mulig du får dekket månedskort også-mangel på dyktige intensivsykepleiere. 

Anonymkode: 99975...22a

Takk for svar 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...