Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Har fått overdose av "beklager, kan ikke hjelpe til, har så mye å gjøre..." og "kan du ditt, datt, det er så til de grader nødvendig å få det utført nettopp nå og jeg klarer ikke selv" og på toppen av det hele småspydigheter og sleivspark (sikkert for å være gøyal, men likevel) over flere år! Så, i dag har jeg tatt for meg to familiemedlemmer og hele fotballgruppa 🙈😂 Der ble det nok gitt! Så vanskelig å stille på kioskvakter, 17. maidugnader, male selv, kjøre til butikken selv osv osv og ENDELIG bare skøyt jeg fra hofta 💪 Hahaha, det føles godt gitt 😉👌 Anonymkode: 367aa...57e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Dette skjønte jeg ingenting av Anonymkode: 0d6f2...933
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 Håper ikke fylleangsten blir for ille. Dette ga jo ingen mening. Anonymkode: 4ab2f...e84
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 Neida, forstår det ikke ga noen mening for dere, men når en ting har irritert en over lang tid er det befriende godt og bare si sin klare mening 😂 Det var poenget 👍 Hi Anonymkode: 367aa...57e
It's all about me Skrevet 23. mai 2017 #5 Skrevet 23. mai 2017 Skjønte dere virkelig ikke hva HI skulle fram til? Var ikke verdens beste formulerte innlegg, men nok forståelig til se sammenhengen. Det HI sier at nå fikk hun nok av familiemedlemmer som hele tiden maser etter hjelp fordi det er så synd på dem (garantert uten å yte tilbake) og idrettsklubber hvor mange snek seg unna dugnadene gang på gang uten å tenke på de som står igjen og må gjøre alt selv. Så nå hadde hun endelig satt dem på plass og fortalt at de må ta seg sammen og bidra. Traff jeg HI?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #6 Skrevet 23. mai 2017 35 minutter siden, +++ skrev: Skjønte dere virkelig ikke hva HI skulle fram til? Var ikke verdens beste formulerte innlegg, men nok forståelig til se sammenhengen. Det HI sier at nå fikk hun nok av familiemedlemmer som hele tiden maser etter hjelp fordi det er så synd på dem (garantert uten å yte tilbake) og idrettsklubber hvor mange snek seg unna dugnadene gang på gang uten å tenke på de som står igjen og må gjøre alt selv. Så nå hadde hun endelig satt dem på plass og fortalt at de må ta seg sammen og bidra. Traff jeg HI? Det tror jeg du gjorde, for akkurat slik forstod jeg det også! Bra du sa fra, Hi. Hvis man alltid er på tilbudssiden eller alltid er hjelpsom når man blir spurt så blir man etterhvert tatt for gitt, "Det er jo bare å spørre Hi, hun gjør det alltid." Og så ser de ikke at det blir utnytting etterhvert. Anonymkode: 9be17...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå